Hier hebben we de Diaper Champ
san :thumbup:
Wij ook…en die is echt ideaal! EN wij legen hem max 2x per week…gaat super goed (Y) Geen nare luchtjes…behalve als er een nieuwe zak in moet
Wij ook een Diaper Champ, geweldig ding! Ik ruik echt niks en 1x per week wordt ie geleegd door de schoonmaakster. :mrgreen:
Ik ga dus echt niet elke keer naar de Kliko lopen.
luieremmer? was da? :shifty:
Nee grapjuh… We hebben hier bij Aniek een sangenic gebruikt, men wat een onding…
De beugels die luiers moeten verpakken bij het draaien vielen er steeds uit, de vullingen waren en zijn loei duur Je betaald dan dus 7 euro om iets WEG TE GOOIEN… :think: Snap het nog niet helemaal, wie verzon dat?
En het stonk echt altijd naar een niet al te goed schoongemaakte ikea baby verschoonkamer. bwehh :sick:
Dus hij ging na pakweg 7 maanden op marktplaats en is er niet weer ingekomen.
Ik zweer bij action luierzakjes of die van DA/Etos enz…
Ligt hier altijd klaar op de plank boven commode, paar in de tas, paar in de auto enz.
Poepluier en doekjes erin, kindje op de arm, zakje in de andere hand, naar beneden lopen, voordeur open en in de kliko.
Is de voordeur niet open, dan deponeert men het zakje op de deurmat en gooit dit weg bij de eerste gelegenheid.
Werkt meer dan prima, stoot ook geen emmer om, hoef hem niet te verkassen met stofzuigen en stinken doet het ook niet. :thumbup:
oh en speciaal voor de kraam hing ruud elke dag een lege plastich tas aan 1 handgreep aan de trapleuning, die gooide hij dan weg zodra de kraam haar voeten had gelicht… doen we ook wel eens als we bv ziek zijn en niet steeds naar buiten willen.