Luier uittrekken in bed....

ik zou ook een tijdsafspraak met hem maken

(nee dat kun je nog niet verwachten, dat ie de tijd weet,

maar er zijn bijvoorbeeld van die lichtprojectoren met leuke afbeeldingen te koop, die je met een tijdschakelaar kunt instellen.

bijvoorbeeld tien minuten.

als de lichtjes en het muziekje uitgaan, dan komt mama je luier en romper ( :wink: ) aan doen. Totzo)



hoop dat het gaat werken,

want dit is echt wel een probleem…

@Bietje wrote:

Jeetje, onder een koude douche, de rillingen lopen me over de rug, dit doe je niet en nóóit! :shock:




Meiden rustig nou…ik zet Bart echt niet onder een koude douche. :wink: :mrgreen:

Kijk Corry begreep dat… :wink:



@Corry wrote:
En ach…die douche kan altijd nog :mrgreen: :mrgreen: :-*

@pientje wrote:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm :think: waarom denk ik dan direct aan zoiets :mrgreen: :mrgreen:




:shock: :shock: :shock: :sick: :sick: :sick:

@pientje wrote:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm :think: waarom denk ik dan direct aan zoiets :mrgreen: :mrgreen:


Dan zou ik toch liever voor de koude douche gaan :mrgreen: :mrgreen: :thumbup:

@preggie wrote:

@pientje wrote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmm :think: waarom denk ik dan direct aan zoiets :mrgreen: :mrgreen:




:shock: :shock: :shock: :sick: :sick: :sick:




hahaha erg he! IK zag Borat laatst weer ergens met dat rare ding aan… krijg je toch de kriebels van…

@Loekie wrote:

@Bietje wrote:
Jeetje, onder een koude douche, de rillingen lopen me over de rug, dit doe je niet en nóóit! :shock:




Meiden rustig nou…ik zet Bart echt niet onder een koude douche. :wink: :mrgreen:

Kijk Corry begreep dat… :wink:



@Corry wrote:
En ach…die douche kan altijd nog :mrgreen: :mrgreen: :-*




Jaja :roll: , vind je het erg dat ik dit even met een korrel zout neem… :eh:

En…heb je de tape al geprobeerd? Of overweeg je toch de romper?

Ben benieuwd.

@pientje wrote:

Jaja :roll: , vind je het erg dat ik dit even met een korrel zout neem… :eh:




Dat mag Pien!

Maar dan denk ik gelijk bij mezelf…juist jij zou me beter moeten kennen inmiddels. :hand:



Overigens was de luiertape niet te krijgen en gaan we rompers proberen.

Ik heb het hier ook gehad. Althans, het was de onthaalmoeder die het voorhad. :oops: :oops:

Hij deed slaapzak uit, romper uit en pamper los en daarna heerlijk in je nakkie slapen. :mrgreen: :doh:



Ik heb gewoon slipjes gekocht en nu draagt hij bovenop zijn pamper een slipje. Hij heeft de handigheid nog niet ontdekt om die af te doen. :dance:

GRappig dat Lucas een romper wel los krijgt en een onderbroek niet.

Het is hier net andersom :wink: .

Je hebt ook pyamapakken uit 1 stuk…Ik bedoel niet die met voetjes maar echte pyama’s… misschien ook een optie…en anders zou ik ook voor een romper kiezen…



Ruben deed het trouwens ook op die leeftijd…die vond het smeren met ontlasting ook nog eens leuk…

Die kreeg toen een romper aan met pyamabroek erover, zodat de luier wat moeilijker toegankelijk werd…



Het is gelukkig allemaal goed gekomen…een paar maand voor de basisschool was hij zindelijk en was het gesmeer gelukkig over…

Wat moet ik mij voorstellen bij pyama’s uit 1 stuk?

Ik ben nog visueel ingesteld… :oops: dussuh…fotooooo :mrgreen:

Net als die babypakjes zeg maar.

Maar ik heb ze nog nergens groter gezien als 86.

Oh ja bij de h&m bedenk ik me nu net heb je ze van spiderman wel groot volgens de folder!

Idd bij de h&m!

@Mamalien wrote:

GRappig dat Lucas een romper wel los krijgt en een onderbroek niet.

Het is hier net andersom :wink: .




Moeten ze elkaar eens leren hoe ze het doen. :mrgreen: :mrgreen:

@Bian25 wrote:

Idd bij de h&m!




Die is leuk!! :thumbup:

Alleen wel lastig met naar de wc gaan… :wink:

hoe gaat het nu?



misschien moet je hem belonen als hij zijn luier aanhoudt. elke dag een stickertje dat hij zijn luier aanhoud en bij bijv 25 stickertjes een kado mogen uitzoeken ofzo. :smiley:

Op een hele enkele keer na…is het gelukkig gestopt. (afkloppen… :pray: )

Toevallig afgelopen donderdag was het weer raak. Maar daarvoor bijna een maand niet meer.

Ik ben “duidelijk” boos geworden en gezegd dat mama dit absoluut niet nogmaals wil zien. Hij was onder de indruk…en hopelijk werpt dat zijn vruchten af.

De rest van de dag was gewoon gezellig…je moet er ook niet de hele dag over door zeuren natuurlijk. Maar bij rondom het slapen, waarbij hij nog een luier gebruikt, werden mama’s boze woorden steeds herhaald. :wink: (inclusief de vermaande vinger… :oops: :mrgreen: )