Ik word er een beetje simpel van. De laatste twee-drie dagen staat mijn peuter zo rond 6 uur 's ochtends voor mijn neus: mama bah, mamaaaaa bahaaaah. Op het moment dat ik dan mijn ogen open, staat ie voor mijn neus te wapperen met een poepluier… ergo, meneer heeft zijn luier uitgedaan, loopt dus met een met poep besmeurd achterwerk rond te wapperen met zijn vieze luier…(goddank komt ie hem nog brengen, ipv er verf van te maken :shifty: ).
Ik heb al vanalles geprobeerd, boos worden, onderbroekje eroverheen… hem rustig uitleggen dat die luier niet zomaar uit mag… tot nu toe helpt niks…
Iemand tips??(ik ben onderhand in staat het ding vast te tapen 's avonds… :wall: :wall: ) voor ik straks echt een schilderwerk van poep op de muur heb zitten…
een romper aan doen binnenste buiten :mrgreen: vwerkt hier prima!
rompers kreeg hij een hele tijd geleden al los… daarom dus overgegaan op gewoon ondergoed.
Ik vrees dat hij het, omgekeerd of niet gewoon lostrekt… :shifty: :eh:
Hier steeds herhaalt dat ze hem niet zelf af mag doen en alleen moet roepen.
En dat werkte uiteindelijk en zo stonden we een tijdje steeds om 06.00 uur poepluiers te verschonen (waar ik op zó’n tijdstip dus echt van over mijn nek ga :sick: ). Maar goed beter als gesmeer.
En nu wil ze gelukkig niet meer in een luier poepen en gaat ze dus naar de wc.
Is hij niet toe aan zindelijkheidstraining misschien (Voor zover je dat kan trainen)?
En misschien werken luierbroekjes in iedergeval even? (dan kan hij de plakkers niet vinden :mrgreen: ).
ik kan het nog eens gaan proberen…al ben ik niet zo’n fan van luierbroekjes voor de nacht(ivm doorlekken)…maar het is het ene kwaad tegenover het andere zetten en daar de minst kwade uit halen vrees ik…
en als je de onderkant dichtnaait?
ik zit me ook te bedenken dat hij 1 pyjama heeft die uit 1 stuk is… die eerst maar eens proberen , al was ie met het warme weer van de afgelopen dagen geen optie…en ga het vanmiddag eens ff op het cb in de groep gooien, kijken wat daar nog voor tips vandaan komen…
iig bedankt voor het meedenken!
tis wat he met die boefjes :lol: :lol: :lol:
pyamapak :think: het word weer wat koeler maar misschien kan je daar wel de benen en armen afknippen? :think: wel ff omzomen dan maar dan heb je wel een pak wat ie echt niet uit kan krijgen :lol:
is inderdaad ook wel een idee… Of op zoek naar zomerpyjamaatjes uit 1 stuk… :think: (Bestaan die in 98/104??)
geen idee, maar dat is natuurlijk met een paar knoopjes zo aan elkaar te maken he een broekje en shirtje :thumbup:
dat is de rede dat mijn oudste zoon nog steeds een slaapzak achterstevoren aan heeft.(verst handicap)
(die van mij kan daarbij ook niet uit zijn bed komen dat scheelt ook.)
Tim heeft ook even een fase gehad en ik deed zijn luier nog eens extra vastplakken met plakband en dan echt rondom helemaal…
Zo kon die zn plakkers niet meer los maken en was de lol er snel van af
ik heb hem nu dus al een aantal nachten in zijn hansop-pyjama laten slapen, en die krijgt hij goddank niet uit(eerste ochtend maakte hij me wakker om te vragen of ik even zijn knoopje los wilde maken :lol: daggut nie dus, en de tweede ochtend had ie zijn knoopjes los, maar kreeg hij dus zijn mouwen niet uit, ideaal dus)…
Jammer dat ik maar 1 zo’n ding heb, maar het werkt wel…