Ik heb al verschillende luiers geprobeerd, de fijnste zijn nog van de kruidvat, maar bijna altijd bij een poepbroek genieten romper, broek en een been ook mee van de heerlijke smurrie :sick: . Dit ook een beetje afhankelijk van hoe ze zit of ligt. Nu sluit maatje 1 aan haar benen prima, maar nog steeds komt t voor. Dezemaat wordt nu echt te klein, vor benen prima, voor breedte ook,maar hoogte echt te kort, dus nu maat 2, alleen die sluit weer niet goed aan bij d’r beentjes. Ze heeft ook maar smalle beentjes, dus ik merkte dit al bij meerdere luiers.
Maar, voordat ik weer allerlei luiers ga proberen die niks zijn, weet iemand welke luiers smal zijn bij de benen?
Probeer de C1000 eens, die gingen bij Lotte goed (en die was ook lang en smal in het begin… inmiddels heeft ze wel babyvetjes gekweekt :mrgreen: )
inderdaad, C1000 luiers :thumbup: die gebruik ik nog steeds en echt bijna nooit een lekkende luier!
Hier een zéér tenger meisje, altijd al gehad…In het begin had ik kruidvat voor haar en vanaf dat het kon ben ik overgestapt op Aldi eigen merk, nooit lekkage mee gehad…(zelfs nu met de nachtluier die ze nog draagt niet, en geloof me ze is echt tenger met haar 96 cm en 12,7 kilo)
Hier de bumblies… bij een meid met smalle beentjes ( en lijfje) en die houd het mooi binnen… ze drinkt altijd erg veel en plast dus ook veel en dat gaat ook snachts perfect… dit is wel bij de oudste, maar bij de jongste ook bumblies en dat gaat ook hier perfect…
In het begin ook vrij tenger en bij spuitluiers weinig tot geen problemen…
Neem absoluut GEEN luiers bij super de boer… die fout heb ik een keer gemaakt… wat een drama… binnen 1,5 uur al door de luier heen geplast…en goed ook… zag het zo lopen…
Succes met je zoektocht…
Het is dat de kruidvat maat 1 nu te “kort” zijn, anders bleef ik daar nog even op. Ga nu toch maar C1000 proberen, die zijn ook als beste getest laatst. Gelukkig gaat t alleen om poepbroeken en met plas geen probleem. (en die poepbroeken heeft ze meestal maar 1 per dag en heel duidelijk wanneer ze dat gaat doen, soms ga ik dan maar meteen naar boven, kan ze bloot poepen, vindt ze nog lekker ook haha)