:mrgreen: vind ik mezelf. Was gisteren aan het kletsen met mijn VK (neeej niet weer zwanger hoor hahaha) en ze had het er zo over of ik nog BV gaf. Yeps nog steeds en nog altijd even ‘easy’ als dat eerste moment. :inlove:
Zij vond het maar wat goed dat hij nog steeds BV krijgt, en ik bedacht me geen moment. Goed? Nah het is Makkelijk! :dance: Ik ben een ‘luie mama’ wil niet hannessen met flesjes, knooien met poedermelk, magnetrons, slepen met spullen in de toch al te volle luiertas.
Geen gedonder met een mogelijke allergie voor mijn zoon, geen gedoe met mag hij al wel weer een fles als hij honger/dorst heeft? Bijhouden hoeveel hij al gehad heeft of heeft laten staan etc. Hij honger/dorst = lekker simpel drinken bij mama. :dance: Ongeacht hoeveel en hoevaak hij al gedronken heeft!
Vraagt ze me of het me misschien leuk lijkt om iets te doen voor VBN? Euhm ja leuk wel, maar of mijn instelling daar ook de juiste voor is? Ik betwijfel het ten zeerste :o mezelf kan en mag ik een luie donder noemen maar iemand anders BV aanraden om die reden? Lijkt me nogal ‘not done’ 8)
We hebben samen iig hartelijk gelachen en de hoop uitgesproken dat we elkaar over niet al te lange tijd weer gaan zien in de praktijk.
:lol:
klinkt me zeeeeer bekend in de oren. ik was ook heel lui.
aleen de gedachte al om met flessen en zooi te moeten sleuren, om snachts mijn bed uit te moeten om KV te maken …
:shifty: :shifty:
Volgend jaar word ik weer net zo een luie mama :inlove:
ooh en TOP met je 6 maand + bv!!! en ik hoop dat je je VK ook snel weer in de praktijk mag zien
Hahahaha…super hoor!
Hier ook een luie mama…er gaat niets boven BV geven als nachtvoeding…ik moet er niet aan denken om mezelf naar beneden te slepen (met een huilende beeb op de achtergrond), flesje klaarmaken, rechtop zitten omhet flesje te geven, flesje schoonmaken/spoelen…bleeeehhhhh…
Nee hoor…ik ben blij dat ik bij beide boy’s maar 1 beweging hoefde te maken…beeb uit de wieg en aan de boob…
Inmiddels ben ik er al enige maandjes uit,maar zeker bij nr 2 heb ik nooit iets gezien in gesleep met poeders,flessen e.d.
Dus alle luie mama’s, blijf lekker lang lui!
nou dan ben ik ook een erg luie mama hoor ik vind het ideaal, geen gdoe in de nacht, gewoon pakken, aanleggen en weer inslapen, hoef mijn ogen er haast niet voor open te doen ( moopie slaapt naast mij in bedje)
zolang de Bv loopt en moppie het lekker vind, blijf ik het ook geven, ook handig als je een dagje uit bent, geen gesleep met flesjes of dat je toch wat vergeten bent, nee hoor voor mij niks anders
Gelukkig ben ik niet de enige… hier ook een luie mama dus
Ik vind het echt bijzonder prettig dat ik in een soort van slaaproes 's nachts kan voeden, hoewel ik het ooko fijn zou vinden als mijn dochter door zou slapen, vind ik het voordeel van de borstvoeding voorlopig nog zwaarder wegen.
Hier nog 1. Wiegje staat naast mn bed, 's nachts vis ik haar eruit, leg haar aan mn boob, laat haar drinken en als ze klaar is maak ik hubbie wakker die dan mag boeren, zodat ik lekker weer verder kan slapen :lol: Eerlijk verdeeld toch!!
En mn verzorgingstas staat nog werkeloos in de gang. In mn (model super size) handtas passen best een paar luiers, reisverpakking doekjes en een hydrofiel
Hahaha leuk te lezen dat er meer mama’s zijn die zichzelf onder de luie mama’s scharen! :mrgreen:
Moet trouwens wel zeggen dat ik wel veel meer respect heb voor de mama’s die juist met allerlei tegenslagen BV (blijven) geven. Voel mezelf zo’n mazzelaar dat alles zo makkelijk gaat. Heb eigenlijk geen donder gedaan voor het hele BV-gebeuren. 1 cursus gevolgt (niets gehoord overigens wat niet ook in het LLL handboek staat, maar het was wel gezellig ) in de tijd dat ik zwanger was van Bregtje*. Ow ja en voedingsbh’s aangeschaft.
En ooh wat was het idd knus toen hij nog voor zijn nachtvoedingen kwam :inlove: gek genoeg dacht ik in die tijd niet dat ik het zou missen (teveel slaapgebrek? :lol: ) maar het is echt zo. Hij wilde eergisteren niet in slaap vallen in zijn eigen bedje en heb hem maar in ons bed gelegt en ben ernaast gaan liggen. Vannacht wel weer in zijn eigen bed op zijn eigen kamer hoor want heb mezelf niet voor niets slaaptraining gegeven om over mijn eigen angst heen te komen :silenced:
Ik geniet en luier iig hopelijk nog een heeeeele tijd verder met een stiekeme wens om ooit nog eens te tandemen, al is die kans enorm klein als we een volledige IVF nodig hebben om zwanger te worden ipv onze eskimootjes. :dance: Hopen en dromen staat iig vrij zover ik weet
FkaV; succes met projectje mini-Noor!
Kan Casper even met Josephine bellen dan? Die slaapt nog niet door
En die tandem, daar hoop ik stiekem ook op.
Hier ook zo’n luie mama… heerlijk om 'smorgens je dochter op te halen en zelf verder te dommelen :mrgreen:
Oooh Tedda, bellen prima je woont idd wat te ver weg om haar uit logeren te doen mss had ze het anders uit de praktijk wel opgepikt. *je schrikt je tzt ineens wezenloos als ze ‘zomaar’ doorslaapt dat had ik tenminste :silenced: *
Santos hier vanmorgen ook samen gedommeld! :inlove: Zo gezellig, beetje soezen en dommelen na het drinken om een uurtje of half 8. Hij lijkt ws enorm op zijn papa want hij heeft noooooit een humeurtje itt mijzelf