Lui oogje .. en afplakken.

Simone heeft een “lui oogje” , ze kijkt dus ook scheel ( met haar linker oog ) nu zijn we sinds een paar mnd in behandeling bij een oogarts en orthopist.

Helaas zit er nog niet al te veel verbetering in en moet ik eerlijk zeggen dat het afplakken een klein drama begint te worden :frowning:

Simone vind 't echt verschrikkelijk, ze wil de pleister er steeds afhalen.



Zijn er meer kindjes hier die moeten afplakken en hoe zijn jullie ervaringen ?



Groetjes,

Nicole.



en Simone :inlove:



Wat een lieve foto! :inlove:

Ik heb er zélf geen ervaring mee, 't is te zeggen, toch niet bij mijn kinderen maar ik moest als kind ook een pleister op mijn linkeroog, maar ik was al iets ouder en ik trok die er ook altijd af… :wall: .

Mijn brilletje stak ik overal weg … :shifty: :oops: :lol:

Nu heb ik nog steeds een lui rechteroog! :roll:

Het zou fijn zijn voor jouw dochter dat ze er vanaf geraakt (kan dat? :think:) want ik vind het niet zo fijn, vooral wanneer ik moe ben durft mijn rechteroog scheel gaan kijken… :roll: .

Succes, ik heb helaas geen tips! :-*

wat een lieve foto met die mooie plakker :inlove:



mijn oudste moest ook zijn oog afplakken.

het ging een tijdje goed omdat hij het niet door had, maar toen hij het eenmaal doorhad bleef hij de plakker eraf trekken.

wij mochten er ook mee stoppen omdat het zo toch geen zin had.

ook heeft hij een bril die draagt hij wel alleen met spelltjes zoals puzelen maar verder wilt hij die ook niet dragen.

wat zegt de oogarts over het niet willen ophouden van de plakker?

succes ik heb verder geen tips voor je.



ik zelf heb ook een lui oog gehad en moest deze ook afplakken en ik was iets ouder en mijn moeder kon daarover met mij afspraken maken.

later ben ik geopereerd aan mijn luie oog en staat nu recht.

Bedankt voor jullie leuke reacties :thumbup:



Hmm, dus dat afplakken is bij meer kids geen succes …