Lucky day

Heb vanmiddag kaartjes gewonnen bij 3FM op de radio…

Stuurde zonder na te denken een sms.

Op de radio ging Coen iemand bellen en mijn telefoon ging over. Ik keek erop: ‘onbekend nummer’ mmm :think: Dus ik nam op: “met Nicole”

Hoor ik op de achtergrond iemand praten, hetzelfde als bij mij uit de radio kwam… :shock:



Ik was helemaal perplex.

Mocht je het gehoord hebben, normaal praat ik veel meer hahaha, maar ik was zo verbaasd hihi Coen is trouwens echt een liefie!! Naderhand nog aan de telefoon gehad.



Leuke dag vandaag dus :mrgreen: 28 maart ga ik met een vriendin dus naar Anouk :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen:

LEUK!! :dance:

WAUW WAT GAAF!!! :dance: GEFELICITEERD!!! :-*

leuk zeg :dance: :dance: :dance:

He! Dan heb ik jou gehoord volgens mij. Zat je in de auto te bellen? :mrgreen:

gefeliiiiiiii

hey cool zeg!!!

Ik luister nooit naar 3FM, dus heb je niet gehoord, maar heel veel plezier bij Anouk!

wat stoer zeg! gefeliciteerd :clap:

Hey cool zeg, geniet van het optreden :mrgreen:

Ik ben ook zo eentje dat zulk soort geluk heeft, alleen met iets andere bands :wink:

Nu nog wachten tot Maart :shock: :wink:

Gaaaaaaaaaaf zeg… mennnnnnn dan denk je: ach hoe groot is de kans hahaha… en wordt je terug gebeld jeeeee… das tof!!! :thumbup:

Whaaaa leuk!! :mrgreen: werd ook eens tijd voor een lucky day voor je :wink: :-*

@Nicje wrote:

Heb vanmiddag kaartjes gewonnen bij 3FM op de radio…

Stuurde zonder na te denken een sms.

Op de radio ging Coen iemand bellen en mijn telefoon ging over. Ik keek erop: ‘onbekend nummer’ mmm :think: Dus ik nam op: “met Nicole”

Hoor ik op de achtergrond iemand praten, hetzelfde als bij mij uit de radio kwam… :shock:



Ik was helemaal perplex.

Mocht je het gehoord hebben, normaal praat ik veel meer hahaha, maar ik was zo verbaasd hihi Coen is trouwens echt een liefie!! Naderhand nog aan de telefoon gehad.



Leuke dag vandaag dus :mrgreen: 28 maart ga ik met een vriendin dus naar Anouk :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen:




hoe laat kwam dat ? was dat dat martijn krabee op moest nemen ?

Gefeliciteerd!!!

@Nicje wrote:



Leuke dag vandaag dus :mrgreen: 28 maart ga ik met een vriendin dus naar Anouk :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen:




Wat gaaf !!! (ik is jaloers :mrgreen: )

Gaaf zeg en super veel geluk



Zo ben ik ooit eens gebeld door radio tien gold, of ik het kluisbedrag wist nou ik luister nooit naar die zender. Maar gokte maar wat en het was goed was met oudjaarsdag 356 euro gewonnen.

Dat je het dan raadt is helemaal geluk hebben!!!



Het was rond 17.30. Zo grappig!!

Ik reed inderdaad niet handsfree hahaha

hey da’s tof zeg, gefeliciteerd met het winnen van de kaartjes en nog supergaaf ooknaar Anouk. Zal zeker een mooie geweldige avond worden , geniet ervan meis.



Liefs bianca :-*

Aaaaaahh!!!

Super meid!!

Hoop nog steeds dat mij ook ooit eens zoiets overkomt, hihi.

Leuk joh, gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd…



En een hele fijne avond toegewenst… :dance: