luchtfilter...

Hoi allemaal,

weet iemand waar je gewoon los een (betaalbaar) luchtfilter kan kopen? Die van onze auto is volgens mij net zo oud als de auto zelf en is echt ranzig. Ik ben er al achter hoe ik de oude er uit haal en er een andere in zet maar waar haal ik zo’n ding vandaan?

Vind het trouwens helemaal geinig, dat autootje. Kan olie peilen, accu vullen, ruitenvloeistof en koelvloeistof aanvullen, weet waar de bougies zitten en hoe ik een lampje verwissel en dat filter dus, als ik er een kan vinden.

Nu alleen nog mijn rijbewijs halen :mrgreen:

Groetjes van Marloes

Zal straks m’n wederhelft eens vragen! Gezien we beide in Marsdijk wonen en’Peter in de autobranche zit weet ie vast wel een adresje dichtbij :wink:

bij de breezan, aan de industrieweg vlgs mij!

onderdelenlijn met het bekende ervoor en erachter!

Brezan inderdaad :thumbup:

Brezan idd, en anders Koskamp. Of anders via een website idd, online bij de sloop kopen is dat.

Hoi,

Luchtfilter kost toch niet zoveel :think: enne wij vinden brezan erg duur :thumbdown: ik had pas een wiellager bij brezan 102, ex btw bij een ander 38,50 incl btw tel uit je winst :wink:

bij een sloperij zijn ze nog goedkoper. Daar hebben wij ook weleens onderdelen van.

Edit: maar of dat met een filter zoveel scheelt weet ik niet.

Wij hebben een green luchtfilter die hoef je alleen schoon te maken :thumbup:

Graag! Dank je wel.

Oke dank jullie wel. Ga ik daar morgen heen bellen om er een te bestellen.

Dank jullie wel. Ik heb gemaild naar brezan en kreeg heel rap al een antwoord. Daar hebben ze ze op voorraad en betaalbaar dus donderdagmorgen halen we er een op en dan kan onze tuftuf weer lekker vlug optrekken (hopen we)!

:thumbup:

Ik heb ze bij brezan voor 15 euro gevonden en online waren ze zestig euro. Vond ik echt veel schelen. Wij hebben helaas geen filter wat we zelf schoon kunnen maken, aan de staat van het filter te zien zou je denken dat die nog nooit eerder vervangen is. En ons autootje is uit 1992!