Ik ben op zoek naar een luchtbevochtiger voor op de babykamer. Ik heb al flink wat tijd gestoken in het vinden van een goede en kom op twee merken die volgens mij goed zijn: Stadler Form en Venta. Op deze site die zulke luchtbevochtigers (edit beheer: commerciële link mag niet geplaatst worden) verkoopt kun je ze vinden. Model maakt me niet veel uit. Wel moet ie het goed doen natuurllijk
Heeft iemand een luchtbevochtiger van deze merken die hij/zij weg wil doen? Ik neem hem voor een goede prijs graag van je over. En anders moet ik toch een nieuwe kopen voor de volle prijs helaas…
Mag ik vragen of het een reden heeft voor de babykamer ?
Wij hebben er vorig jaar ook 1 gekocht, en de luchtvochtigheid was met hangbakken met water best goed op haar kamer. Wat je ook kunt doen is wat plantjes op de babykamer zetten. Als de droger boven aan staat zet ik alle deuren open.
Nu hebben wij er alleen beneden, maar paar weken geleden op zolder gezet voor in de winter straks weer.
Op marktplaats staan ook heel veel luchtbevochtigers, miss daar ook eens kijken.
Ja, ik lees op het internet in artikelen steeds dat een luchtbevochtiger goed is voor de baby. Ook omdat onze kleine vaak verkouden is en ik denk dat dat komt door de slechte lucht in de kamer.
Die bakjes heb ik ook al geprobeerd. Het is even afwachten, ben er nog niet zo lang mee bezig. Misschien dat dat helpt.
Bedankt voor het meedenken! Stel het zeer op prijs.
een eerste post met een weggewerkte link…lijkt me reclame?
jennifer23: ik heb de link naar de webwinkel gedeleted.
er mogen geen commerciële linken geplaatst worden op kok.
namens het beheer: Gerda
Oh dat wist ik niet, sorry. Was ter verduidelijking alleen. Naja, reacties zijn nog steeds welkom dus.