oke, ik heb deze week ergens in een hoek van een folder een luchtbevochter zien staan voor een euro of uh 30? Maar nu ik besef dat ik er een nodig heb (auw mijn keel, stem weg, kluteverwarming…), heb ik natuurlijk geeeen idee waar ik um gezien had.
Anyone???
aaah kruidvat dus???dank voor de massale reacties!!
:mrgreen:
ahhh dan ga ik ook eens neuzen want ik moet er ook 2 hebben. Maar 1 ervan wel heeeel erg stil want moet op de slaapkamer komen van Jenna. Maar ga is neuzen of ik het online kan vinden…
Ik meen dat Blokker ook zoiets heeft voor ik dacht ong 20 euro of 15 zelfs. :think: Maar wat net zo goed werkt is van die hangers aan je radiatoren met water erin. :thumbup: Voor heul weinig bij de Wibra, Xenos, Blokker ed te verkrijgen.
heb ik al, deed in vorige huis prima z’n werk, maar hier is er niet tegenop te boksen met een paar van die simpele bakkies
Ik zou bijna zeggen in welke folder niet? :roll: Ineens word je ermee doodgegooid zo ongeveer…
Ik heb er 1 van de blokker,
maar dat ding maakt een herrie…
(Had hem boven in de gang staan)
Ik heb ze in de Aldi folder zien staan gingen vanaf woensdag in, heb er vandaag net eentje gehaald maar die waren geen 30 euro volgens mij heb de kassabon niet meer.
Ah das balen Fiep. Wat ik tegenwoordig ook vaak zie is dat ze het principe van de geurstokjes gebruiken. Mooie fles oid met water erin en daarin dunne bamboestokjes om het water te verspreiden. Misschien een optie tot je een fijne goede luchtbevochtiger hebt gevonden. :thumbup: