Hoi dames,
Ik heb een quinny freestyle ( maar er staat rider op de bak ? ) met luchtbanden. Het is een heerlijke wagen , maar om de haverklap zijn die rotbanden lek !
Na vele malen plakken en al minstens 8 keer nieuwe binnenbanden benik het helemaal beu !
weet iemand of ik deze banden kan vervangen voor harde banden ? foambanden ? of in ieder geval iets wat niet lek gaat .
Of misschien heeft er iemand interesse om te ruilen als jij liever luchtbanden hebt?
help ! :inlove:
je moet juist de buitenband (ook) vervangen.
Heb je toevallig model met van die gladde bandjes?
Die vervangen door een stepbandjes en klaar ben je :thumbup: (tenminste… wij waren toen klaar… daarvoor ook om de haverklap met lekke band bij school of weet ik het).
Wij hebben een Mutsy, ook met luchtbanden, Maar daar is er maar 1 keer 1 lek van geweest. We hebben van die ruwe banden zeg maar, die vooral voor in het bos enzo zijn. Misschien dat dat uitmaakt? Minder glad idd?
ik heb een maxicosi mura, ook banden lek gehad en op zoek naar foam, maar waren er niet voor deze kinderwagen. balen dus! Idd neiuwe binnen en buitenband gekocht toen over (maar staat nu al poos op zolder te wachten op nr 2)
Wij hebben een freestyle met 4 banden, en hebben de binnen banden eers vervangen, @&€ lek… Daarna weer vervangen + buitenbanden die ruwer zijn ( meer grip, iets dikker). En nu niet meer lek. Anti lek banden bijv, foam was er in 2009 nog niet.
@Sweet-Love wrote:
Wij hebben een freestyle met 4 banden, en hebben de binnen banden eers vervangen, @&€ lek… Daarna weer vervangen + buitenbanden die ruwer zijn ( meer grip, iets dikker). En nu niet meer lek. Anti lek banden bijv, foam was er in 2009 nog niet.
hier ook vier banden . Onze banden zijn wel ruwer, niet heel glad.