lucas ziek...

ocharme… lucas werd vanavond om 21.30 in zijn eigen spuug wakker… huilen, huilen…niet normaal… alles zat onder, dus heel zijn bed en pyama verschoond en hop weer terug in bed… Nog geen uur later, hetzelfde verhaal… alles onder…maar… geen schoon beddegoed meer… Dus ff naar beneden, terwijl mams provisorisch probeerde zijn bed op te maken… Het jochie rilde van de kou… zag lijkbleek, en bij het checken van zijn temperatuur bleef de thermometer steken op 35.6… veel te laag dus…

Ik de huisartsenpost gebeld… advies: proberen warm te krijgen middels dekens, extra kleding, muts op… en wellicht warm drinken… Na dat alles bleef hij koud…en werd steeds en steeds duffer en witter… Ff gerecapituleerd, en in de auto gestapt, naar de EHBO… Daar aangekomen nemen ze zijn temp in zijn oor op(ik had het rectaal gedaan)… 37.1… :shock: ik meteen… dat kan noooooooooit… Is hij helemaal grondig nagechecked door een kinderarts… Die zag een geirriteerde keel, en een geirriteerd oor… en hij klaagde over buikpijn en liet stinkscheetjes…nadien nog een keer getempd… 36.9… ook met oorthermometer… .Daarna met kwikthermometer(lekker ouderwets) en daar bleef ie steken op 36.5… toch iets omhoog gekregen… Conclusie: een flink gemeen virus… Niks aan te doen(pfieuw)… Het kwam bij kinderen wel vaker voor dat ze eerst een temp-dip kregen voor ze koorts kregen…Hij zou ook hoogstwaarschijnlijk nog wel diarree gaan krijgen…(jippie)Voor uitdroging hoefde ik me geen zorgen te maken, hij was oud genoeg, hij zou zelf wel om drinken vragen als ie dat wilde… en als ie niks wilde was het ook wel ff goed… en als het eruit zou komen, was het ook nie zo’n ramp… kon nog geen kwaad… Mocht wel altijd bellen, mocht ik het nog niet vertrouwen en als het maandag nog nie over was, ff naar de huisarts…



Nu ligt ie(midden in de nacht notabene) Finding Nemo te kijken op de bank, in de hoop dat ie gaat slapen… ik slaap wel op de bank bij hem… Durf hem nie in bed te leggen…

Morgen zou hij eigenlijk naar zijn bio-pappa… maar die heb ik net een sms gestuurd dat ie me morgen eerst ff moet bellen… Ik laat hem zo echt nie meegaan…



tis allemaal wat, om 19.00 nog nergens last van… had voor de verandering eens heel zijn bord leeggegeten… was actief genoeg… niks aan het handje… wat kunnen kinderen toch veranderlijk zijn…



dit wordt een zware en zeer gebroken nacht… iemand nog wakker, hahahaha??

Poeh, wat een verhaal… het arme manneke… wens hem maar beterschap!!!

beterschap voor lucas





groetjes ingrid

Hey meid, tjonge, je zult nu wel nog met em bezig zijn of proberen wat uit terusten, jakes zeg zo ineens ziek he?



Heel veel beterschap gewenst, !!!

Poeh he wat een nacht… nou veel beterschap met lucas!! Hoe is het nu met hem?

Liefs Erika

hij slaapt eindelijk weer ff… alles bij elkaar maar twee uurtjes gehad vannacht… heeft daarnet een halve beker water op en een paar hapjes beschuit, en het lijkt erin te blijven zitten…

Heel veel beterschap!!! :-*

Wat naar.

Heel veel beterschapsknuffels voor Lucas :-* !

He wat vervelend zeg. Zo moeilijk om je mannetje zo ziek te zien. Je kunt het ook niet overnemen.

Niet vergeten dat hij best wel sterk is en lijkt me ook een goed teken dat de beschuit er nog inzit!

Heel veel beterschap en hopelijk nog een paar uurtjes slaap vandaag!

Beterschap!!!

Heel veel beterschap voor Lucas :-* :-*

Agossie…beterschap hoor! :-*

arghhh hij lijkt helemaal opgeknapt te zijn… wat ik vandaag al naar mijn kop heb gehad…en ik kan al niet te veel hebben… dit voelt zo als stank voor dank he…heb ik de godganse nacht voor hem opgezeten,en nu scheldt ie me zo ongeveer verrot… kan goed janken… hubbie is de hort op al sinds 9.00 vanmorgen… die heeft vanaf 02.00 gewoon in bedje gelegen…

tja meid zo zijn kids he? Heel cru kunnen ze zijn hoor, die dankbaarheid uitten ze nog niet, zullen ze vasdt wel hebben,maar anders als wij ervaren,



wel rot voor jou ja, maaar fijn dat hij weer beter is hoor!!



Liefs bianca81

beterschap voor lucas

geef Lukas een dikke beterschapsknuffel!