Ik geef het ook gelijk voor de fles, geen problemen van de ka gehoord.
vreemd tegen mij hebben ze in het ziekenhuis gezegt 2 uur na de maaltijd en 1 voor voor de volgende maaltijd :wall: :wall:
maar dan zou ik het dus gewoon door z’n voeding kunnen roeren :thumbup: (denk dat ie daar wel blijer van word :lol: )
Lees de bijsluiter maar eens, daar staat ook in dat je het voor, tijdens of na de maaltijd in kan nemen
Maar das toch ook haast onmogelijk. Dan slaapt hij! Tenminste Noah sliep dan wel, dan maak je hem wakke rvoor zijn medicijnen, en gaat ij dan weer slapen of niet. Hoef ik bij Noah niet teproberen, die slaapt dan gewoon niet meeren gaat merkeren.
Liefs Suzanne
nee dan gaat hij mekkeren dat hij honger heeft en probeer ik hem een uur zoet te houden met een speentje :wall:
maar wij hebben geen bijsluiter gekregen :think:
wij geven hem onze clienten ook gewoon met de maaltijd…
de arts vind dat gene probleem, dus ik zou gewoon anders even op internet opzoeken.
daar vind je van alle medicijnen een bijsluiter als ik me niet vergis, dus vast ook van de losec!
Ik breek het pilletje (mups) in 2en, stop het in een spuitje van 5 ml, doe iets van 4 ml warm water erbij en omdat i gebroken is lost i zo op. Ff flink schudden en dan gaat het er zo doorheen. Heb nog nooit gehad dat t in het spuitmondje bleef zitten :think: wel toen we het fingerfeed tipje er nog op hadden, maar dan trok ik gewoon wat lucht het spuitje in en dan was het korreltje meestal ook weer los.
En als er een paar korreltjes in t spuitje blijven zitten vind ik het ook wel prima. Het gaat harstikke goed en ze heeft inmiddels geen last meer van het zuur, dus op een heel pilletje een paar korrels is vast niet erg. En hier gewoon direct voor de voeding. Na de losec krijgt ze als zoethoudertje haar vitamine D druppels, dan maak ik het papje nutriton en gaat ze aan de borst.
Als er nog een paar korreltjes in blijven zitten, kun je gewoon weer wat water opzuigen en schudden, dan komt de rest er ook uit.