Loswroeten uit autostoel, tips?

Als je in je eentje in de auto zit, kun je inderdaad niet steeds achterom kijken. Ik bedoel ook meer als wij met zijn drieen zijn.

Vanmiddag in de auto was ze weer uit de gordels. We zijn ontzettend boos geworden en hebben gezegd dat ze thuis meteen naar bed ging en niet meer buiten mocht spelen. Daar kwam protest op en uiteindelijk probeerde ze toch om de handen weer in de gordels te krijgen. Dat lukt niet, omdat de gordels zo strak zitten dat ze er niet meer tussen kan als ze eenmaal los is. Maar we waren allang blij dat het boos worden toch effect had. Hopelijk leert ze het als we consequent blijven. :roll:

Houdt ze van kinderliedjes luisteren in de auto?

Charlotte wel, en staat meestal ook aan, en zogauw ze een poging doet, gaan de liedjes uit.

Met uitleg waarom natuurlijk.

Helpt goed bij d’r.

Alleen heb ik niet altijd op tijd door dat ze bezig is zich los te murwen.

Maar ze doet het ook bijna niet meer.

Dat hadden we dus ook al bedacht, cd van K3 mee in de auto. Op een gegeven moment de cd aan, het liedje Handjes draaien vindt ze altijd erg leuk. Alleen had hub hem iets te hard gedaan, dus ze ging over de rooie en begon meteen te wroeten om weg te komen… :lol: Volgende keer maar iets zachter.

mmm ik lees hier dreigen met de politie dat werkt hier niet

want de politie is lief zegt ze papa is ook politie

ben wel blij te lezen dat er veel kindjes zijn die het doen

nikki heeft het 1 x bij me moeder in de auto gedaan en toen deed ze de deur

open zat nog geen kinderslot op me moeder schrok zich wild en is heel

boos geworden uit schrik reactie bij me ouders houdt ze nu heel netjes

dr bandjes om