Lost !!

Kennen jullie de serie nog ? Je weet wel met dat vliegtuig dat is neergestort en waarvan de overlevenden op een heel gezellig eiland zijn gestrand ? Die serie die zo’n 14 maanden geleden voor het laatst te zien was ?

Nou we gaan vanavond eindelijk verder kijken!!! De eerste afleveringven van seizoen 5 zijn er! :dance:

@Karin2 wrote:

Kennen jullie de serie nog ? Je weet wel met dat vliegtuig dat is neergestort en waarvan de overlevenden op een heel gezellig eiland zijn gestrand ? Die serie die zo’n 14 maanden geleden voor het laatst te zien was ?

Nou we gaan vanavond eindelijk verder kijken!!! De eerste afleveringven van seizoen 5 zijn er! :dance:

Heul veul plezier dan!!

:-*

je hebt het zeker over downloaden??

kzie niks in de gids staan??

Oooh Matthew Fox :inlove: :inlove:

@Corry wrote:

je hebt het zeker over downloaden??

kzie niks in de gids staan??

Ja, de 1e aflevering van seizoen 5 is op 21 januari jl in Amerika uitgezonden.

he jammer…ik werd al helemaal blij,dacht dat het weer op tv was hahaha.

Ik moet dus nog ff geduld hebben.Ik hoorde dat het weer rond maart uitgezonden zou worden.

Jij alvast veel plezier :mrgreen:

He sorrie, heb ik je blij gemaakt met een kapotte mus :frowning: Gelukkig duurt eht niet meer lang!!

@Karin2 wrote:

He sorrie, heb ik je blij gemaakt met een kapotte mus :frowning: Gelukkig duurt eht niet meer lang!!

gelukkig ben ik een heel geduldig tiepje :liar: :mrgreen:

Ik schrok ook al, dacht dat we wat gemist hadden…

Maar gelukkig niet :dance:

wij hebben het ook altijd gevolgd maar kan me niet meer herinneren waar we gebleven zijn en hoe het eindigde…

Dus als iemand even kan zeggen wat het eind van seizoen 4 is dan weet ik of het voor ons interessant is om aan lost seizoen 5 te komen…

gr patricia

Er komt als het goed is ook nog een samenvatting van seizoen 1 t/m 4 op tv voordat seizoen 5 begint.

En wie weet wanneer het nieuwe seizoen wordt uitgezonden op net5?

Veel plezier want het de eerste was een dubbele aflevering!!!

Wij hebben afl.6 al weer klaar staan… zit er weer helemaal in-to :slight_smile:

Oh leuk, het komt dus bijna weer???

op de lost fansite las ik 16 maart…nog ffies dames…kan niet wachtten!! :mrgreen:

zeg… zal ik even een dvdtje opsturen :wink: :mrgreen:

Kuch, ik begin net aan aflevering 1 van de eerste serie… :mrgreen:

@Snoesje wrote:

zeg… zal ik even een dvdtje opsturen :wink: :mrgreen:

Is goed, ik ben door de mijne heen namelijk :smiley:

Sorry Snoes, ben nog niet in mijn badje, maar ga nu echt de kraan aanzetten :oops:

Welke DVD heb je van Lost??? Ik wil er wel eentje hebben, tegen uiteraard de gemaakte kosten…

Jeetje meiden, ik schrok me dood, dacht dat ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen had gemist!!!

Wij zijn verslaafd, zijn er allebei helemaal weg van.

Ik hoop dat we nog antwoord krijgen op het hele dharma/bunkers-mysterie, want ik ben heel nieuwsgierig hoe dat nou zit.

En zo kan ik nog wel uren doorgaan…