Lost ...

Is hier een hele tijd geleden een topic over geweest, maar vind het niet direct terug.

We hebben hier maandag net de laatste aflevering van seizoen drie gezien.

Ik moet zeggen dat ik opnieuw met super veel vragen zit. :mrgreen:

Er volgen nog enkele seizoenen als ik me niet vergis.

Waar zitten jullie ergens … volgens mij lopen jullie voor op België.

Zijn jullie al toe aan seizoen vier of is het ook wachten bij jullie.

Oh … en wat denken jullie bij het einde van seizoen drie??? :shifty: :shifty:

Heb je de aflevering al gezien waarbij Charlie onder water in een bunker zit ?



Leuk he al die vragen ? 8) Ik ben ook razend nieuwsgierig naar het vervolg maarrrrrrr :



In februari 2008 verschijnt seizoen 4 in de VS en bestaat uit 16 afleveringen.

Echter zullen er tegen die tijd maar 8 afleveringen af zijn want de schrijvers van o.a 24, Lost, Prison Break en Heroes staken :o

De 8e aflevering schijnt een enorme cliffhanger te hebben (die ons het sterfgeval in aflevering 7 zal doen vergeten). Maar wanneer de laatste 8 afleveringen van seizoen 4 uitgezonden worden is maar zeer de vraag…





We zullen heel lang moeten wachten vrees ik. In februari en maart 2008 zullen de afleveringen wel te downloaden zijn (gelukkig) Maar voor diegenen die afhankelijk zijn van de tvprogrammering zullen nog veel langer moeten wachten.



:frowning:

Ik volg Lost trouw op televisie.

In Nederland zijn we alleen nog niet helemaal bij het einde van seizoen 3 (ik geloof dat we nog 3 afleveringen krijgen), dus ik kan nog niet met je meepraten.



Voor de NL-kijkers: wat was het spannend he, vorige week met Locke & Ben?

En dat creepy stukje met Jacob…

Ik vind Lost voor het eerst sinds lange tijd weer echt spannend nu! :thumbup:

wij beginnen vanavond aan seizoen 3 op dvd

We zijn helemaal verslaafd.

we hebben het laatste seizoen van prisonbreak nog liggen, dus voorlopig hebben wij nog wel wat te kijken.

Ik zag in de tv gids dat volgende week de laatste van seizoen 3 is. Nu dus nog morgen en volgende week eentje. Baaaaaalen. Gelukkig nog Heroes op DVD :mrgreen:

Naar het schijnt gaan ze in seizoen 4 ook meer flash forwords gebruiken in plaats van flash backs. :mrgreen: :mrgreen:

Nog drie seizoenen te gaan en dan is het gedaan ermee.

Ik vind het nog steeds heel spannend en prachtig om naar te kijken.



Yep Charlie en die bunker heb ik gezien. Ik heb zitten bleiten gelijk een klein kind terwijl ik toch al wist wat er ging gebeuren.

GRMPG waarom ben ik zoo nieuwschierig dat ik de spoilers weer lees :oops: :wink: :roll: ben ook verslaafd maar heb geen zin om vooruit te kijken op een computerscherm…dat vind ik echt niets…dus geduld moet ik maar hebben…

Even uppen , nu in NL de finale ook is uitgezonden…



En dames (en heren), wat vonden we ervan?

Ik moest wel een traantje wegpinken om Charlie, hoor :cry:

Verder vond ik de twist op het einde wel weer erg leuk gevonden, geen flashback maar een flash-forward dus… :thumbup:

En Rousseau en haar dochter Alex eindelijk herenigd :inlove:



Ja, ik was dik tevreden over de seizoensfinale.

En nu laaaaaang wachten op seizoen 4… :roll:

Ik vond de Charlie twist een beetje duf. Hij had toch ook de deur achter zich dicht kunnen doen ipv ervoor?



Verder was het wel weer leuk.

@ruud wrote:

Ik vond de Charlie twist een beetje duf. Hij had toch ook de deur achter zich dicht kunnen doen ipv ervoor?



Verder was het wel weer leuk.




Dat is precies wat vriendlief en ik ook meteen tegen elkaar zeiden :think: Beetje dom van Charlie he?!



Maar verder een mooi seizoenseind inderdaad! En een verrassend einde met de flash forward!



En oh wat jammer dat we nu weer eindeloos moeten gaan wachten. Gelukkig was er nog Heroes :mrgreen: