Tanisha krijgt volledige bv en dit gaat super! Alleen sinds een paar dagen drinkt ze en laat snel los om vervolgens weer toe te happen. Zodra ik haar aan de andere borst legt drinkt ze hier een paar minuutjes waarna het loslaten en happen weer begint.
En dan boos zijn als ik haar rechtop doe voor een boer (die er niet altijd komt…)
Hoort dit bij de leeftijd?
Cariska, ik reageer ff hier:
Ligt idd aan de leeftijd, rond 3 maanden neemt de zuig-slikreflex af, eerst ging het volledig onwillekeurig/ reflexmatig en dat verandert naar willekeurig. Vaak zie je dat beebs ff lopen te ‘medderen’ rond deze leeftijd. De reflex is het sterkst aanwezig als het hongergevoel groot is , als dit afneemt moet ze het zeg maar ‘zelf doen’. Daar moet ze nog even aan wennen.
Ik merk hetn u ook bij Jara, zij knoeit nu ff meer en begint soms tussen het drinken door ineens te lachen om dan verschrikt weer verder te drinken :inlove:
ok, gaat dit naar verloop van tijd dan weer over??? Want eerder lag ze meestal 20 tot 30 minuten aan de borst, nu is het met een kwartier klaar (altans…ik ben er dan klaar mee met dat getrek aan die tepels :oops: )
Ze gaan op deze leeftijd makkelijker drinken en kunnen meer in n kortere tijd tot zich nemen.
Onze meid drink nooit meer dan maar n min of 10 dus zou me daar niet druk overmaken.
Ze hebben ook meer dingen te ontdekken dus ze zullen sneller afgeleid zijn
ja is zeker sneller afgeleid! Best interessant zo’n bruine muur :lol:
haha dit heeft jayden ook gehad hoor! gaat weer over
Jitte heeft dit ook. Normaal deed ze maar 10 minuten over de borst en van de week was ze een paar keer met 6 minuten al klaar. Dacht dat ze nooit genoeg kon hebben gehad, maar er zat gewoon 4 uur tussen voordat ze weer kwam. Ook vind ze het stukje stof van mn bh die over mijn borst gaat super interessant. Daar kan ze echt naar staren tot ik haar weer aantik, dan gaat ze verder drinken :inlove:
@Loesje79 wrote:
Jitte heeft dit ook. Normaal deed ze maar 10 minuten over de borst en van de week was ze een paar keer met 6 minuten al klaar. Dacht dat ze nooit genoeg kon hebben gehad, maar er zat gewoon 4 uur tussen voordat ze weer kwam. Ook vind ze het stukje stof van mn bh die over mijn borst gaat super interessant. Daar kan ze echt naar staren tot ik haar weer aantik, dan gaat ze verder drinken :inlove:
lief hé, Ella pakt zelfs het middenstuk van mijn bh met haar handje vast :inlove: ze stopt ook af en toe om te lachen en te vertellen. Ella is ook vaker afgeleid tijdens het drinken, en dan boos worden als ik alles “inpak”.
Hoi Cariska,
controleer voor de zekerheid ook even ofdat ze geen spruw heeft. Hierbij zie je ook vaak dat de kleine dan de borst steeds loslaat, omdat het zeer doet als ze beginnen te zuigen.
Liefs heidi
Het is alweer over, was ff 2 dagen mieren, maar volgens mij had ze door dat ze dan toch sneller werd “afgekoppeld”. Nu drinkt ze weer gewoon normaal