los verschoningsmatje

Dames, ik heb een vraag.

Gisteren heb ik een fantastische Oilily tas gekocht die als luiertas gaat dienen. Maar officieel is het een weekendtas; zonder verschoningsmatje dus. Nu lijkt zo’n matje mij wel handig met twee van die kids die er lustig op los poepen en plassen :smiley: Weten jullie of je zo’n matje ergens los kan kopen?

Groet Engel

ze hebben bij de wibra soms oerlelijke luiertassen voor vijf euro of zo. maar wel mét verschoningsmatjes. Dat miischien een idee?

volgens mij zijn ze niet los verkrijgbaar. Of je moet even op MP kijken.

Ik heb ook een oilily luiertas maar ik heb dat matje denk ik totaal 5x gebruikt ofzo.

Bij prenatal zijn losse matjes te koop voor 7,99. Je vouwt hem open en er zitten ook nog vakjes en ritjes. Ideaal. Ik zal zoeken of ik er een plaatje van heb.

Het is een beetje klein plaatje maar hij stond ook in de folder laatst.

ik heb een gewone tas, en ik neem gewoon eenhydrofielluier mee, daar leg ik haar op…

Ik heb wel verschoningsmatjes over… :wink: Gebruik ze namelijk niet.

Kan in de brievenbus, dus als je me je adres pbt, stuur ik er zo 1 op.

T is een rode meen ik :think:

Ik heb namelijk bij Aniek van een tante een patchwork stoffen verschoonmat gekregen die lekker royaal is en die handdoekjes met drukkertjes erop heeft die ik kan wisselen.

Opgevouwen past deze prima in onze luiertas en ik gebruik deze dus al dik 3 jaar met veel plezier.

Ik heb wegwerpmatjes (vergelijkbaar wat in je kraampakket zit). En als ze niet vies geworden zijn, kun je ze zo weer opvouwen en nog een keer gebruiken. Ideaal.

Dank je wel voor jullie antwoorden!

En Cell, je hebt je pb :thumbup:

Hihi… zeker in Duitsland gewoont Mutti :mrgreen:

Zo doe ik het dus ook altijd. Wegwerpmatjes, ideaal systeem, ze liggen bij mij ook op de commode!

Yep :wink: Ik koop ze via een internetsite die oorspronkelijk uit Duitsland komt, maar inmiddels ook een Nederlandse versie heeft. En herken je ze? Ook de lakens koop ik daar, want de maat van het ledikantje wijkt af van de Nederlandse maat. Zo blijf ik na ruim twee jaar terug te zijn in Nederland, nog een beetje gebonden aan Duitsland :mrgreen:.