los liggen

Tara ligt nu sinds een week los in bed, na 5 mnd te zijn ingebakerd.

en daarna in een safe t sleep.

volgens mij moet ze nog erg wennen. ze huilt veel meer en is sneller wakker. ook rolt ze op de buik, op zich niet zo erg, maar volgens mij vind ze dat zelf niet fijn, en gaat ze dus weer huilen.

iemand tips?

alvast bedankt

Niek ligt ook ingebakerd. Onze oudste hebben we ook ingebakerd gehad en die heeft ook lang in zo’n saftey sleep gelegen. Toen we het inbakeren gestopt zijn hebben we hem in een slaapzak met lange mouwen gelegd (zodat de armpjes wat zwaarder zijn) en stevig ingestopt. Dit ging toen erg goed. Zo ga ik het met Niek ook weer proberen over een aantal weken.

Groetjes Anne

O, ja ook vreven we een keer stevig langs zijn armpjes naar beneden als herkenning van het inbakeren.

Wij zijn toen acuut gestopt (kwam zo uit met een inenting) maar je zou ook eerst 1 armpje los kunnen doen, dan 2 kijken of dat scheelt.

Groetjes Anne

Sebastiaan lag ook in een safe-t-sleep, die hebben we tot 8 maand zo laten liggen. Toen was het niet meer vertrouwd (ging zitten en draaien namelijk). We hebben toen een slaapzak aangedaan en eigenlijk geen problemen er mee gehad.

Dus misschien nog even wachten met het af doen van de safe-t-sleep of anders een slaapzak aan doen?

Groetjes,

Heleen

Wij hebben Senne na het inbakeren nog een tijd in de bakerzak gehad (google maar es), was echt ideaal!!

ze ligt in een slaapzak nu!