luma
7 december 2012 om 16:50
@Marda wrote:
@EstHe wrote:Ben al een tijdje niet meer echt online geweest, wel nog getwijfeld of ik met sinterklaas mee zou doen, maar was te laat met aanmelden.
En nu twijfel ik weer :mrgreen:
Tot zondagavond kan je aanmelden toch?
Ja Esthe leuk hoor als je meedoet!!! :thumbup:
Inderdaad :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-* Gezellig meedoen hoor :dance:
system
7 december 2012 om 17:11
@EstHe wrote:
Ben al een tijdje niet meer echt online geweest, wel nog getwijfeld of ik met sinterklaas mee zou doen, maar was te laat met aanmelden.
En nu twijfel ik weer :mrgreen:
Tot zondagavond kan je aanmelden toch?
Ik twijfelde ook maar dacht opeens laat ik eens gek doen :lol: :thumbup:
system
7 december 2012 om 17:54
Ik twijfelde ook maar heb me toch maar aangemeld leuk!! Ben heeel benieuwd weer:)
Ja ik heb nog wel pbs gekregen maar kan er nu even niks mee met de telefoon… Vanavond of morgen vroeg vul ik het weer aan …
elske
8 december 2012 om 16:25
Ik zie dit altijd te laat, maar deze keer ben ik op tijd :mrgreen:
Ik doe mee
Pb met mail adres is verstuurd
system
8 december 2012 om 20:53
Na al jullie enthousiaste berichten die ik hier lees, ben ik ook om :mrgreen:
Ik doe mee!
Even pb versturen :thumbup:
system
8 december 2012 om 22:33
@Marda wrote:
@EstHe wrote:Na al jullie enthousiaste berichten die ik hier lees, ben ik ook om :mrgreen:
Ik doe mee!
Even pb versturen :thumbup:
Wat leuk!! :thumbup:
Hoe grappig zou het zijn als wij elkaar hebben straks
Flinke club zo te zien. Geinig.
@teun wrote:
9 dec vorig jaar had ik een lichte 2e streep op mijn test :inlove:
Maar goed dat doet er in dit topic niet toe haha
Nee, heeft er inderdaad niets mee te maken, maar ik doe gewoon heerlijk nostalgisch off-topic mee…8 jaar gelden op 9 december had ik ook een streep!
8 dec. kwam de ongi (na 2 jaar proberen), maar de streep verscheen niet echt, een dag later op 9 dec. wel. Luid en duidelijk.
Beide heren zijn mijn onverwachte feestdagen verrassingen…denk er onbewust toch weer aan…
@Sennapen wrote:
@mandy_d . wrote:
@teun wrote:9 dec vorig jaar had ik een lichte 2e streep op mijn test :inlove:
Maar goed dat doet er in dit topic niet toe haha
Nee, heeft er inderdaad niets mee te maken, maar ik doe gewoon heerlijk nostalgisch off-topic mee…8 jaar gelden op 9 december had ik ook een streep!
8 dec. kwam de ongi NIET (na 2 jaar proberen), maar de streep verscheen niet echt, een dag later op 9 dec. wel. Luid en duidelijk.
Beide heren zijn mijn onverwachte feestdagen verrassingen…denk er onbewust toch weer aan…
:inlove: :inlove:
Toch ff corrigeren,haha…anders is het nog vager…
system
9 december 2012 om 20:09
Hahaha, ik dacht wel een ongi of iig bloed maar toch een test, hoe dan ook die momenten blijven bijzonder :inlove:
maggie
9 december 2012 om 20:12
Ja daar kan natuurlijk geen lootjes trekken tegenop dames. :lol: Al moet ik eerlijk zeggen het is ook zo dat je toch wel iets minder dan 9 maanden levertijd mag verwachten van de post. 8)
system
9 december 2012 om 20:14
haha ik moest de zin ook nog een keer lezen en toen begreep ik het nog niet :lol:
mooi dat je zulke momenten waarschijnlijk nooit meer gaat vergeten hé
Ik heb nog geen bericht gekregen kan dat kloppen ?
system
9 december 2012 om 20:45
Uhh jij staat nog op de lijst van mensen die moeten activeren. Heb je geen mail gehad?
system
9 december 2012 om 20:45
je lootje staat nog wel open op de lootjes trekken site,
dus of je email adres is verkeerd of je hebt je mail gemist?
Ik ga er morgen de laatsten toevoegen nu moe en gebroken… En dan worden ze ook getrokken en kunnen we aan de slag…