Loopwagentje, loopauto, loopfiets of wheelybug?

We hebben hier een wheelybug en een 3 wielsloopfietsje, denk erover om 1 van de 2 te verkopen en dan iets nieuws aan te schaffen, of misschien wel 2 nieuwe dingen en ze beide verkopen. De wheelybug was super, maar best moeilijk om vroeg op te zitten, ze was meer bezig met lopen trouwens en rende het liefst achter dat ding aan, toen ze graag zittend rondging was ze hem al ontgroeid en niet zo geschikt voor buiten. De 3 wielsloopfiets (of eigenlijk 4, achter 2 breed en voor 2 smal bij elkaar) zou tot 3 jaar zijn, maar toen we die kregen was ze er eigenlijk al te groot voor (ze is vrij lang). Leren lopen deed ze achter verzwaard poppenwagentje. Nu wil ik iets voor jongste (en evt voor oudste) en evt wat verkopen.

Wat zouden jullie kiezen, wat is slim? Wie heeft ervaren wat fijn is? Liefst geschikt voor binnen en buiten, zo vroeg mogelijk te gebruiken, waar ze lang plezier aan hebben. Ze hoeven er niet achter te kunnen lopen, dat kan achter de poppenwagen (die hoef ik eigenlijk geen 2 :wink: al staat ie nu op de kamer van de oudste :think: )

Dus…wat kiest men…?

Een wheelybug of

Een 4 wiels klein loopfietsje (van die houten) of

Een loopauto of

Een 3/4 wiels wat grotere loopfiets

Een 2 wielsloopfiets voor oudste (en straks dus ook jongste)

Bem benieuwd! Bedankt!

Ik heb voor Jasly een loopautootje gekocht toen ze 1 was.

Ze is nu bijna 2,5 en heeft er nog steeds veel plezier van.

We hebben voor buiten zo een klein quadje en zo een kleine driewieler van plastic.

Ook hebben we een andere grotere driewieler die ze ook al heeft ze ook al sinds ze 1,5 was en als ze dalijk wat groter is kan ze zelf los fietsen op dr driewieler.

Maar ja , dat is allemaal voor buiten,

Voor binnen lijkt me zo een wheelybug echt leuk!!

Of een autootje he! :wink:

Oudste heeft trouwens al een gewoon fietsje, maar kan (of wil…duwen vind ze wel prima, ze kon net niet bij de trappers voor de draai) daar nog niet zelf op fietsen. De driewieler, een grote is al naar zolder omdat ze daar niet lekker meer oppaste.

De wheelybug is ook echt heel leuk, maar een auto lijkt me dan langer meegaan?

Ja ik denk het wel,

Jasly vind het autootje nu nog steeds erg leuk!

En ze kunnen er alle 2 gebruik van maken toch?

Met zijn eerste verjaardag hebben we onze zoon een loopauto gegeven, daar liep hij eerst gewoon achter, toen vond hij het al leuk. Nu klimt hij er zelf op en crosst de hele kamer rond. Zodra we een terras hebben buiten kan het ding ook naar buiten.

We hebben ook een driewiels loopfiets, maar daar taalt hij niet naar. Dus hier doet de loopauto het erg goed

Bij de bart smit hebben ze voor € 7,50 een plastic loopfietsje, geweldig ding!! Kost geen drol en helemaal top om buiten mee rond te sjezen. Kunnen ze vanaf een jaar ofzo op, ligt er een beetje aan hoe lang ze zijn en hoe snel ze lopen. Neemt ook super makkelijk mee als je ergens op visite gaat.

Hier heeft nica er totdat ze ruim 3 was mee gespeeld, toen ging hij stuk haha, anders had ze er ongetwijfeld nog wel op gezeten( wel oude schoenen aan doen :wink: )

Verder heeft ze een loopauto gehad, ook héél veel plezier van gehad, hebben we ook een houten loopfiets voor binnen en een houten loopkarretje, eigenlijk is hier alles wel veel gebruikt :think:

Jaaa wij hebben die ook die fiets van de BS

Geweldig ding!

dees hebben wij. Ze heeft hem gekregen toen ze 1 werd nu is ze 2, 5 en ze maakt de straat nog steeds onveilig. Overigens crost ze ook naast mij o pdat ding naar de winkels!

We hebben juist voor deze gekozen omdat deze buiten wat stabiler is dan de anderen, waar ze ook achter kunnen lopen. Hier in de buurt zijn zelfs kinderen van drie of vier jaar die ngo op een oude loopauto crossen! Fijn ding, hij is niet af te krijgen.

Wij hebben buiten een puky loopauto (roze :mrgreen:) en een houten driewielertje van de rommelmarkt

verder hebben we sinds kort een goede puky driewieler met luchtbandjes, nu duwen we nog met een duwstang (ze is klein en krijgt de trappers nog niet zelf rondgeduwd) en later kan ze zelf crossen

binnen hebben we een wheelybug, maar daar is ze 1x te veel vanaf gekukeld denk ik…ze wil niet meer 8)

(dat gaat ook eigenlijk veeeeels te hard op de houten vloer :angel: )

mooi ding om te zien, maar hier niet zo heel praktisch gebleken toen ze zelf echt mobiel werd en ging racen :angel: