loopschoentjes/slofjes

Onze zoon, die in de afgelopen maanden al ik denk 10 paar schoenen heeft versleten (babyslofjes etc :wink: ) heeft best wel een moeilijke voet… en daarom is het best lastig om passende schoentjes/slofjes te vinden die blijven zitten. mn als hij in zijn chicco taxi of kruipend buiten is moet hij wel wat aan de voeten hebben.



nu zag ik ooxy schoentjes en slofjes op internet. ik heb hier geen ervaring mee, maar ze lijken me wel iedeaal.

wie heeft er ergens nog zoiets (mag een ander merk zijn hoor) liggen en wil daar wel van af.

aangezien ik zelf weinig tijd heb momenteel om te shoppen probeer ik het hier. en juist hier omdat ik ze niet nieuw(prijs) wil ivm het vele verslijten.

het zal gaan om maat 18/19.



thanx Jen

Volgens mij heb ik nog wel wat liggen in die maat, maar dan van babypaws :think: Ik ga ff zoeken voor je, welke het ook alweer zijn. Want Siep heeft er ook 2 versleten :lol: (Tejo zat maar een maand in een maat en Siep een aantal maanden.

Ik weet niet wat het voetprobleem is?



Tejo had met name een hoge wreef, waardoor hij de meeste schoentjes of niet paste of hij schopte ze gelijk uit. Siep daarintegen heeft veel smallere voetjes en kreeg het zelfs voor elkaar deze schoentjes uiteindelijk (niet gelijk) weer uit te krijgen (zit meer om het enkeltje vast)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:think: In maat 4 (volgens mij was dat maat 19/20) heb ik nog deze:



Maar dan al redelijk versleten.

Ik dacht dat ik er nog eentje had (bruine met lichtbruine streep) in deze maat, maar die kan ik niet vinden (misschien dan verkocht op kledingbeurs?)



Ik heb wel deze nog:



Maar dat is nog een maatje groter (maat 5, maat 21?)

Siep zit nu pas in die maat (is al 2), ofterwijl, hij heeft ze nooit gedragen en Tejo volgens mij maar heel kort)

Alleen zijn deze dus nog te groot voor je mannetje.



De blauwe, mag je tegen verzenkosten overnemen, de bruine wil ik graag nog €7,50 voor hebben.



Ik kwam overigens ook nog aqua blauwe slippers tegen in maat 18/19.

En rode puma gympen in maat 19.

Geheel je vraag niet, maar zet het er toch even bij :stuck_out_tongue:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hoi evelien,



ik heb bij beide wel belang, ms heb je ook nog een foto van de andere slippers/schoentjes?

ik ben nu even kort, kom net van het werk en om 5.00 gaat de wekker voor de volgende werkdag alweer.

maar top dat je meedenkt!!!



thanx jenn

Ooxy is een goed merk! Heeft onze zoon hier ook gehad, ze zaten goed en waren lekker soepel.

@jen wrote:

hoi evelien,



ik heb bij beide wel belang, ms heb je ook nog een foto van de andere slippers/schoentjes?

ik ben nu even kort, kom net van het werk en om 5.00 gaat de wekker voor de volgende werkdag alweer.

maar top dat je meedenkt!!!



thanx jenn
:oops: Ik zie dit berichtje nu pas. Ik had van de week wel nog even terug gekeken in dit topic, maar zag dat ik de laatste was met een reactie.

Door jou berichtje heb ik gelijk even actie ondernomen en heb ze op marktplaats gezet en ben ze beiden ondertussen kwijt.



De andere schoentjes heb ik nog wel… ff foto’s verkleinen :mrgreen:

De foto’s.



Het is overigens wel heel wat anders dan slofjes natuurlijk.

Alleen Siep heeft de puma schoentjes een paar keer aangehad (en die kon ik ook vaak weer aantrekken) en ook de slippers waren van Siep. Die heeft hij een paar keer aangehad naar het zwembad, toen hij kon lopen ivm gladheid :wink:

Ook niet zo’n succes als je nog maar net kan lopen om dan daarop te lopen in een zwembad :doh: :lol:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hoi evelien,



je denkt zo met me mee. ik had graag de eerste slofjes/schoentjes van je overgenomen, helaas.

de twee laatsten is niet echt wat ik zoek.



sorry.



wel thanx voor het meedenken.



Jenn

Dat dacht ik wel hoor, dat het niets voor je zou zijn. Slofjes zijn echt heeeeel veeeeel fijner. Tenminste als het prettige/goede zijn (die van bv de hema vond ik dus helemaal niets, moeilijk aan en schop schop uit)



:-* Liefs, Evelien :vlinder: