Loopkarretje .. leuk of onzin ?

Ik denk er over na om voor Simone zo’n loopdinges :think: te kopen.

waar ze dan zittend ook mee kan spelen.

Hebben jullie hier ervaring mee ? is het leuk en werkt het of staat ie binnen 2 dagen op zolder ?

leuk, handig :thumbup: Ik zou het lekker doen,

Joost heeft zich er helemaal het schompes meegesjouwd werkelijk.

Heb hem op een gegeven moment wel weggehaald omdat ik het idee :think: had dat hij daardoor niet los ging lopen, Hij vond het wel makkelijk zo. Kon het wel , maar deed het niet.

Maar met léren lopen was het een enorme hulp voor 'm

Maar ik heb er wel altijd een beetje moeite mee om daarvoor dat 20/30 euro uit te gaan geven , dus ik heb 'm gewoon op een kinderrommelmarkt gekocht,

Kost het je geen klap en als het niks is gooi je hem zonder wroeging weer de deur uit :thumbup:

He , bedankt voor je snelle reactie :thumbup:

'k zat al op marktplaats te neuzen :wink:

Hier ook altijd een succes geweest!

Had zo een loopkar van little tikes waar hij op kon en achter kon lopen!

Erg leuk en lang dienst gedaan :thumbup:

Ik had er eentje voor mijn jongste van de drie en ik vond het niet veel bijdragen aan het leren lopen. Ik had er eentje met afneembaar activitybord, dat werd dan nog wel eens gedaan, maar er achter lopen gebeurt sporadisch. Ik vond het een slechte koop.

Hoi Nicolleke,

Ik heb van t weekend zo’n loopwagentje gekocht (kan ie op zitten en rijden, maar ook achter lopen)

Ons kleintje is zo te zien ong. even oud als Simone, hij kan al wel goed staan en op zijn manier met vasthouden wat stapjes.

Maar achter de loopwagen kan ie nu nog niet, als hij die vasthoud dan rijd de wagen naar voren :mrgreen: , daarom vind ik dat hij toch wel wat beter moet kunnen lopen, dus naar mijn idee is het pas leuk als hij al kan lopen.

Nu zou hij zo met zijn snufferd languit op de grond vallen :smiley:

Groetjes van Mij

Hier wordt hij ook veel gebruikt! Alleen dan wel om zittend mee te spelen, er achter staan/lopen vind ze nog veel te eng.

@brabbel wrote:

Hoi Nicolleke,

Ik heb van t weekend zo’n loopwagentje gekocht (kan ie op zitten en rijden, maar ook achter lopen)

Ons kleintje is zo te zien ong. even oud als Simone, hij kan al wel goed staan en op zijn manier met vasthouden wat stapjes.

Maar achter de loopwagen kan ie nu nog niet, als hij die vasthoud dan rijd de wagen naar voren :mrgreen: , daarom vind ik dat hij toch wel wat beter moet kunnen lopen, dus naar mijn idee is het pas leuk als hij al kan lopen.

Nu zou hij zo met zijn snufferd languit op de grond vallen :smiley:

Groetjes van Mij

Bedankt voor jullie reacties . :thumbup: . toch nog wel verschillende meningen/ervaringen he.

Ik kan me bij bovenstaand wel iets voorstellen , Simone kan idd nu net een tijdje aan een tafeltje staan maar echt nog niet alleen …

en een klein beetje stappen aan m’n handen vind ze leuk maar ik ben idd ook bang dat als ik haar achter zo’n karretje zet dat het ding er met m’n meiske vandoor gaat :think:

enne , bijna net zo oud ? Psies net zo oud :shock: :mrgreen: :smiley:

hoi

mijn zoontje is eregister 1 geworden en hij heeft van ons ook een loopwagentje gehad van v-tech daar kun je ook het speelgedeelte af klikken dus daar kan ie dan mee in de box spelen bijv.

ik vindt het juist goed een loopwagentje kunnen ze lekker achter sjouwen zolang als ze niet los lopen en daarna beleven ze er ook nog een hele tijd plezier aan. gister liep me nicht van 3 er ook de hele tijd achter :smiley:

Britt heeft een v-tech walker gehad en was hier een daverend succes.

Ze heeft heel wat kilometers achter haar karretje gelopen en eigenlijk is ze er nooit mee languit gegaan. Ander voordeel was dat het activiteitenbo boord er van af kan zodat ze ook in de box of stoel er mee kunnen spelen.

Ideaal, ik zou zeggen ga ervoor.

De babywalker van v-tech had damian ook en hij heeeft er een hoop lop mee gehad,nu ook nog steeds

Vind hem echt afschuwelijk lelijk, maar smaken verschillen gelukkig.

Isabel heeft een houten loopwagen gekregen, daar ligt nu meestal een pop ofzo in, maar toen ze net een jaar was kon je er zelf ook heel leuk in zitten :inlove: .

Dus ik zou er niet voor gaan, en eerder zo’n houten aanschaffen.

Ik vind hout ook mooier… Daar zou je evt. nog een plant in kunnen zetten als het niet meer gebruikt wordt.

Groot, gekleurd, plastic speelgoed belandt hier eigenlijk altijd binnen een week op de vliering of in de schuur.

Hoi!

Leuke vraag, Olivier is nog lang geen 1, maar we hebben zo’n soort loopkar gekregen als kraamcadeau, leuk om te lezen dat jullie hem vreel gebruiken of gebruikt hebben!!

Groetjes, M-J

Bij de Ikea hebben ze ook hele mooie en degelijke loopkarretjes voor 19,95 euro. Die zijn stevig en lekker zwaar zodat ze ook niet sneller rollen dan je kind kan lopen. De wielen kunnen stroef of soepel lopen, af te stellen naarmate het kind beter leert lopen en de handgreep kan in twee standen worden gemonteerd; rechtop biedt hij beginners de meeste steun.

Als Emma straks wat ouders is gaan we er ook één halen.

Idd Nicolleke onze kleintjes schelen maar 9 uurtjes!!! :shock:

grappig…ook 2 augustus geboren dus!

Groetjes van Mij

Nathalie heeft voor haar 1e verjaardag van ons de Activity Walker van Chicco gekregen. Groot succes!! Ze stapt er vrolijk achteraan en begint ook steeds meer de vormpjes in de goede gaten te doen.

Ik zou zeggen, doen!!!

nou dat is toevallig, ik zat er aan te denken om ook zoiets voor thomas te kopen aangezien hij de tafel en zijn oude loopstoel gebruikt om te lopen :mrgreen:

ben blij dat ik jullie reacties gelezen heb, dat maakt het een stuk makkelijker :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

Nathalie heeft voor haar 1e verjaardag van ons de Activity Walker van Chicco gekregen. Groot succes!! Ze stapt er vrolijk achteraan en begint ook steeds meer de vormpjes in de goede gaten te doen.

Ik zou zeggen, doen!!!

Deze hebben wij ook en Fenne amuseert zich er goed mee en ze stapt er al 2 weekjes achteraan zonder te vallen , ze trekt hem zelf naar haar terug als het even te snel gaat! Leuk!!! :thumbup: