Ik ben op zoek naar een loopfiets voor onze zoon. Hij is nu 3,5 maar vind fietsen zonder zijwielen nog niets.
Dus ik dacht dat en loopfiets misschien wat is om zijn evenwicht te oefenen.
We willen er niet al teveel aan uitgeven omdat het misschien maar voor een half jaar zal zijn.
bij action staan ze ook voor een leuk prijsje
Ah ok, daar had ik nog niet aan gedacht. Dan ga ik daar nog maar eens kijken, bedankt!
kruidvat zag ik ze ook weer in het krantje te staan.
Van een loopfiets zul je wel langer dan een half jaar plezier van hebben. Die van Tejo valt bijna uit elkaar (bij wijze van spreken), maar hij fiets er nog steeds graag op, zelfs al is hij wel wat te klein voor hem inmiddels.
Ze leren idd ook heel gemakkelijk hun evenwicht bewaren om op een "trapfiets’ te leren fietsen. Tejo was overigens al bijna 4 toen hij dat leerde. 3,5 jaar is best jong hoor om al zonder zijwielen te kunnen fietsen
Ze wisselen hier regelmatig af. :thumbup:
(Siep (3) fietste pas op een gewone fiets met 3 jaar, daarvoor paste hij er gewoon ook nog niet op. Laatst wilde hij zijn zijwielen eraf, maar ook die moesten er snel maar weer op. Dat viel hem bar tegen :lol: Toch denk ik dat hij voor het einde van de zomer misschien ook wel zonder zijwielen kan fietsen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat hij dan niet meer op de loopfiets wil.
Vorig jaar voor Siep een goedkope fiets gekocht bij AH. Maar echt super is hij niet. Voor Tejo vlak daarvoor ook nog een nieuwe gekocht omdat zijn eerste loopfiets (aldi, en die was echt super) gejat was :twisted: .
Ik meen dat we die via internet met een actie bij Bart Smit hadden gekocht. Hij voldoet, maar ook deze vind ik wel van wat mindere kwaliteit. Als Aldi weer een actie heeft, zou ik hem zeker weer daar kopen :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik heb er nu eentje via Marktplaats weten te bemachtigen.
Echt een leuke ! Een Ferrari loopfiets. Gelukkig hier in de buurt.
Morgen ophalen en dan afwachten wat hij ervan vindt.
Hij is helemaal gek van Ferrari, dus misschien wil hij er daardoor graag op. We zullen zien.
In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties !