loopfietsje voor één-jarige

Ik zou graag een loopfietsje of loopmotortje willen kopen voor mijn zoontje van 1 1/2. We waren laatst in de speeltuin en toen had iemand een heel leuk loopmotortje dat hij zo leuk vond dat hij hem niet meer los wilde laten. Ben alleen vergeten te vragen waar die moeder hem heeft gekocht. Alle loopfietsjes/loopmotors die ik nu zie zijn te hoog voor hem. Kan iemand mij helpen?

Je hebt de big bobby bike, kijk maar eens op internet.

Mijn kinderen waren er dol op! De jongste zit er nog steeds op bij opa en oma.

Groetjes,

Heleen

onze uk krijgt een looptractor… zelfde idee dan de big bobby.

loopfietsje heb als een gezien toen ik bij iemand op bezoek was dat ze er snel mee vallen ivm evenwicht.

dat is dus juist het mooie van die loopfietsjes, dat ze hun evenwicht ermee leren bewaren.

Vaak kunnen kids die met een loopfiets overweg kunnen fietsen zonder zijwieltjes enz.

Mischa had een loopfiets vanaf zijn 2e verjaardag, als hij moe was mocht hij hem niet, en anders wel. Maar voor zijn 2e verjaardag had hij er ook niets mee gekunt denk ik

zoals ik weet was er laatst ook 1 bij de bart smit online te koop een gele als ik het goed heb :think:

Ik ga er ook 1 kopen voor de 2e verjaardag van mijn zoon, ik ga er 1 halen van pucky

Ja, die van Bart Smit heb ik ook wel eens gezien. Die ziet er wel heel stabiel uit alleen lijkt hij mij niet zo makkelijk sturen. Heb je daar ervaring mee? Het loopmotortje dat ik had gezien was rood en had achter twee wielen.

@marijke79 wrote:

Maar voor zijn 2e verjaardag had hij er ook niets mee gekunt denk ik

Robin heeft hem ook voor zijn 2e verjaardag gekregen (zo’n houten) en hij kon er goed op.

Nu hebben we hem laatst van zolder gehaald voor Lucas maar die kan er echt niks mee.

Hij heeft ook een wheely bug, zelfde verhaal.

Leuk om op te zitten (maar hij kan er niet eens zelf op of af), maar dan gaan ‘lopen’, dat snapt hij niet.

Denk dat 2 jaar inderdaad de meest handige leeftijd is, afhankelijk van het kind natuurlijk.

Hoi,

Onze oudste kreeg hem ook toen hij anderhalf was. (first bike)

Wij hebben er toen een verlagingssetje bij gedaan anders kon hij nog niet met zijn voetjes op de grond.

Hij is nu inmiddels 4 en gebruikt hem nog bijna dagelijks en eerdaags moet zijn broertje er ook aan gaan geloven.

Kus Moon

Wat je evt. kan doen is die loopfiets van 7.50 (dat knal kleurige plastic ding van de Bartsmit) halen en kijken hoe die er mee omgaat.

Ryan had hem al voor zn verjaardag gekregen. Maar toen liep die nog niet. Pas toen die in augustus begon met lopen en dat snel door had, kon die overweg met het loopfietsje.

En nu scheurt die het huis rond :inlove:

Casper is nu 16 maanden en heeft voor zijn eerste verjaardag idd dat knalkleurige loopfietsje ala Bart Smit (maar dan van de Blokker uit de aanbieding :wink: ) gekregen van zijn tante. Sinds hij ong 14 maanden is (kon hij een maand ong goed stabiel zelf lopen) kan hij daarop zitten en lopen ermee. Zijn beentjes zijn nog iets te kort om op het zadeltje te zitten maar dat maakt hem niet uit. Hij gaat gewoon iets dichter bij het stuurtje zitten. :lol: En hij heeft ook al sinds zijn geboorte een loopwagen die eerst op een schommelonderkant gezet kon worden en daarna met steuntjes om te duwen en nu kan hij er als een speer zelf mee lopen. Die heeft dan ook 4 wielen en is lekker stabiel. Zijn heel veel varianten van te koop van Winnie the Pooh tot Cars etc net wat je leuk vind.

Gevonden! Zag op straat die moeder weer met dat loopmotortje en heb het nu meteen even gevraagd. Het is een broemie en zij heeft hem op internet gekocht (http://www.broemie.nl). Heb net even gekeken en ze hebben twee maten dus ook een voor de hele kleintjes. Ze zijn niet zo duur (ca. 2 5 euro) dus ik ga hem bestellen en zal laten weten hoe hij bevalt! dankjewel voor jullie reacties!

Ik heb gister in de uitverkoop bij zowaar de bije.ko.ff een woezel houtenloopfietsje gescoord voor 25 euries en Stijn 14 mnd vindt het geweldig. Wat fijn is dat er zacht rubber om de wieltjes zit, zodat de vloer niet beschadigd en de buren en minder last van hebben :mrgreen:

succes ermee.