Loopfiets

Hadden jullie kindjes het snel door ?

Talysha gaat elke x staat gewoon echt te lopen, als ik zeg dat ze moet gaan zitten dan gaat ze als een gek wiebelen :mrgreen:

Kate had het onmiddellijk door, stond verbaasd te kijken hoe snel ze err mee ging.



Groeten

Isle

Nou, mijn zoon had het zo door, mijn dochter durft nu al te zitten en te lopen (na een week of zo). Ze vindt het prachtig maar gaat dus langzaam :mrgreen:

Oftewel, ze heeft het nog niet zo door, maar elke dag een stap in de richting.

Me jongste ging er op en had het meteen door.



De ouste liep ook eerst met de fiets tussen zijn benen, maar toen hij daar de slag mee had te pakken ging hij er ook meteen mee vandooor.

Ze leren het snel naar mijn iedee.

Hier had de middelste het niet direct door en durfde steeds niet. We hadden hem een jaar in huis en toen werd hij pas interessant (toen was hij 3) en daarvoor heeft dus zijn broer er veel op gezeten :thumbup: Die had het wel direct door overigens, maar die was ook ouder.

Devano vind zijn loopfiets geweldig.



Hij zet zich heel hard af doet zijn beentjes in de lucht en laat zich op 2 wieltjes uit rollen een meter of 25.

En LOL dat hij heeft.

Hij kan dus al heel goed zijn evenwicht houden en denk dat hij daardoor sneller zonder zijwieltjes kan fietsen.



Als hij ooit gaat groeien en dus groot genoeg word.

@Bambi wrote:

Nou, mijn zoon had het zo door, mijn dochter durft nu al te zitten en te lopen (na een week of zo). Ze vindt het prachtig maar gaat dus langzaam :mrgreen:

Oftewel, ze heeft het nog niet zo door, maar elke dag een stap in de richting.




Nu, een paar dagen later, en ze heeft het door hoor :dance:

Leuk, ze zal er nog veel plezier aan beleven.



Groeten

Isle

Ze heeft het al aardig onder de knie :thumbup: