Ik heb voor kleine baas deze twee dingen… Heel erg leuk en zeker als je ziet hoeveel plezier hij erin beleefd… Maar nu meen ik mij te herinderen dat ze er niet zo lang in mogen toch? ivm de heupjes? staat niet ergens in de gebruiksaanwijzing…
Ik had ook de Jumperoo heb hem van de week toevallig verkocht ze zat er haast nooit in.
Maar je mag je kindje er niet langer dan 20 minuutjes achter elkaar in laten zitten.
Geld ook voor de loopstoel !!
ik zat er ook over na te denken om zn jumperoo aan te schaffen maar heb het eens na gevraagt op de buro en die zeiden dat je het beter niet kan doen ivm de heupjes en de ontwikkeling dus wij hebben gekozen om het niet te doen.
wij hebben de chicco loopstoel in de vorm van een formule 1 racewagen…
hij is hier een enorme hit !!! floris vind hem geweldig en als hij hem al ziet dan gilt hij van plezier.
ik laat hem er hooguit een half uurtje per keer in.meneer sjeest er de hele kamer mee door :thumbup: :inlove:
dit is mischien wel de beste aankoop geweest,het kind vind het schitterend :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wij hebben ook de racewagen
Loopstoeltjes mogen kinderen pas in als ze zelf kunnen staan. Anders gaan ze erin “hangen” en das slecht voor de heupjes
Als ze hun hoofdje goed recht kunnen houden kunnen en mogen ze erin… Leeftijd staat op 6 mnd… Maar dat vind ik echt veel te jong voor die 2 dingen… Kleine baas zit er pas sinds een week in…
@Krabje wrote:
Loopstoeltjes mogen kinderen pas in als ze zelf kunnen staan. Anders gaan ze erin “hangen” en das slecht voor de heupjes
floris kan echt nog niet lopen maar in zijn raceagen sjeest hij de hele kamer door hoor.al die regels .ik doe er niets op uit. hij vind het geweldig en als je het niet al te lang doet dan kan het totaal geen kwaad.
wat mag tegenwoordig nog wel vraag ik me af?
overal om me heen zie ik kindjes van bijna een jaar die gewoon nog niets kunnen ,zelfs omrollen is nog een probleem…ik denk dat het wel degelijk te maken heeft met al die belachelijke regels die er tegenwoordig zijn…
ik wil niet alle kindjes over een kam scheren hoor,er zijn ook degelijk kindjes die gewoon wat langzamer zijn.dat komt ook wel weer goed…dus niet beledigt zijn AUB :-*
nou wij hebben van onze eerste een loopstoel gehad ze kwam er in toen ze aan de hand kon lopen de wagen is er binnen 2 week weer UITGEVLOGEN want sinds ze in dat ding zat ging ze de voetjes verkeerd gebruiken dus hier absoluut geen loopauto lekker de eigen ontwikkeling doen vroeger waren die dingen er ook niet en wij zijn ook groot geworden en hebben ook leren lopen op onze eigen thempo.
@merel33 wrote:
@Krabje wrote:Loopstoeltjes mogen kinderen pas in als ze zelf kunnen staan. Anders gaan ze erin “hangen” en das slecht voor de heupjes
floris kan echt nog niet lopen maar in zijn raceagen sjeest hij de hele kamer door hoor.al die regels .ik doe er niets op uit. hij vind het geweldig en als je het niet al te lang doet dan kan het totaal geen kwaad.
wat mag tegenwoordig nog wel vraag ik me af?
overal om me heen zie ik kindjes van bijna een jaar die gewoon nog niets kunnen ,zelfs omrollen is nog een probleem…ik denk dat het wel degelijk te maken heeft met al die belachelijke regels die er tegenwoordig zijn…
ik wil niet alle kindjes over een kam scheren hoor,er zijn ook degelijk kindjes die gewoon wat langzamer zijn.dat komt ook wel weer goed…dus niet beledigt zijn AUB :-
Nee hoor, ik ben niet beledigd. :-
Ik werk zelf op een kdv. Wij hebben daar ook loopstoeltjes en we zijn daar heel strikt in. Pas als een kindje goed staan mogen ze erin. Ze staan dat en kunnen leunen/vasthouden aan het looprekje eromheen. Als ze dat nog niet kunnen zitten ze erin en dat kan slecht zijn voor de heupjes.
Maar iedereen beslist dit natuurlijk voor zichzelf.