Loop je heel even weg....

is de komijnenkaas gewoon van mij beschuit af gegeten.



Ik had twee volkorenbeschuitjes gemaakt met komijnenkaas, en net toen ik mijn plankje op tafel had gezet begon de kat te mekkeren dat ze naar buiten wilde.



Dus ik liep de hal in, poes naar buiten, en hoorde de droger piepen dat die klaar was. Even naar boven gerend, droger uit, was er uit gehaald en in de mand gedaan, gelijk wasmachine aan gezet…



toen kwam ik beneden en zag op mijn plankje twee beschuitjes met boter maar zonder komijnenkaas. Dis ik zei: waar is mijn kaas en Stijn die prikt met zijn vinger in zijn buikje en zegt: hier kaas!! :mrgreen: Tja dan kan ik hem niet meer vermanend toespreken maar moet mijn best doen niet in lachen uit te barsten.



En de doerak presteerde het ook nog om toen ik opnieuw kaas sneed bij me te komen staan bedelen voor nog meer kaas. Helaas voor hem vond ik dat hij toch wel genoeg op had. :mrgreen:



heerlijk he, kinderen. :smiley:

:lol: :lol: :inlove:

Waarom mocht hij niet meer kaas?

haha geweldig!!!

:lol: :lol:



en idd, het houd ook ergens op met kaas eten :lol:

Wij hebben hier ook zo’n kaasmonster die soms gewoon met een heel blok kaas uit de koelkast aan komt zetten en vraagt mama mag ik kaas.

Maar ik dacht eigenlijk dat je verhaal erop uitdraaide dat de kat de kaas gepikt had. Dat doet die van ons namelijk wel als je je stukkie kaas onbeheerd op tafel laat staan.

@marloes vip wrote:

@victoria wrote:
Waarom mocht hij niet meer kaas?




Flauw he. Als het aan hem lag at hij heel de dag door alleen maar kaas. Klein kaasmonstertje. :inlove:






Ik ken het… hier ook een klein kaaskoppie…

Moet het hier ook wegpakken…

Genoeg=genoeg he… :mrgreen:

Komijnkaas… :sick:



Maar inderdaad, wat een boef!

Ik had eigenlijk verwacht dat poes zich had bedacht en de kaas had gejat, haha.

tis echt een kind van jou he :mrgreen:

Whahahah! Geweldig! HIer ook iedereen gek op kaas. Man, moi, kids en…













kat! 8)

:lol: :lol: :inlove:

:mrgreen: komt mij hier errug bekend voor. Het liefst eet ze de hele kaas op.

hahahaha, hier net zo… ‘hap’ ‘hap’ ‘hap’ :mrgreen: Maar als de kaas van mn brood is gegeten dan is het toch meestal de kat 8)

@victoria wrote:

Waarom mocht hij niet meer kaas?




Flauw he. Als het aan hem lag at hij heel de dag door alleen maar kaas. Klein kaasmonstertje. :inlove: