Loonberekening

Zijn er hier dames die op een afd. P&O werken en die weleens een loonberekening maken?



Carlo gaat in april 2008 ouderschapsverlof opnemen, en heeft nu al 4 x gevraagd of de personeelsfunctionaris een loonberekening wil maken.



Maar ze doet net alsof ze het druk heeft. Dit speelt nu al 2 maanden :evil: :evil: Echt belachelijk.

Ik dacht dat het heeeeel simpel was en je dat binnen 5 Ã 10 minuten uit de PC hebt geklopt??



Ik heb haar daarom zojuist een mailtje gestuurd, dat ik er nu toch wel om zit te springen, omdat ik bezig ben met de wijziging voor kinderopvangtoeslag 2008, en dat ik dat afgewerkt wil hebben voordat ik moet gaan bevallen!

Zal ze wel weer boos op reageren, moet ze maar een beetje voortmaken toch?



Anyway, kan iemand van jullie dit anders voor me doen, via PB???

Ik kan een kopie loonstrook mailen!

he wat vervelend dat ze dat niet gewoon ff voor je regelen… moet toch zo klaar zijn…

hoop dat je snel je antwoord hebt… :hug:

Oef 2 maanden voor een berekening? Kan het te maken hebben dat er misschien weer regeltjes gewijzigt worden volgend jaar of zo? Ik heb er werkelijk de ballen verstand van verder hoor.

Hier hebben we iig uiteindelijk ooit bijna anderhalf jaar op een berekening, pensioenbetaling en polis gewacht…we stonden werkelijk op het punt naar de rechtsbijstand te stappen. :twisted: daarna naar de rechter wegens fraude

Ik moest ook een bruto/netto berekening laten maken en de aanvraag ging via P&O. Die waren vrij snel met het doorspelen naar de salarisadministratie omdat zij het programma beheren waarmee dat gebeurt. En die schijnen er een broertje dood aan te hebben om dat te doen. Ik ben bang dat degene die het dus voor jullie moet uitvoeren er ook tegen aan zit te hikken en dan krijg je dit soort akkefietjes. Heel vervelend, maar op je strepen gaan staan. Hoort bij hun functie hoor!

Ja het is toch te gek hè, ze zijn er toch ook namens het personeel???



Maarru ik weet vanuit het verleden dat ik wat vragen had over mijn loon, dat ik die ook eens bij iemand van KOK had gesteld en die had me toen goed geholpen!



Effe mijn PB-s checken

Nee mijn pb’s gaan niet ver genoeg terug, heb teveel verstuurd denk ik :mrgreen: