uhm, hier veelal shirts met lange mouwen. geen idee of dat dan bedoelt wordt met een longsleeve, maar ik zou dar echt geen shirt overheen dragen, dus dat vraag ik me af
Ja die worden bedoelt met de longsleeves…dat zijn gewoon de truitjes met lange mouwen, meestal zit er ook geen print op, maar kan wel. Ik heb ze in alle kleuren zonder print dus een leuk shirtje zonder mouwen (of gewoon t-shirtje )eroverheen staat heel leuk. Ze zijn niet al te dik dus als het echt kouder word is het met een shirtje erover heen echt niet te warm.
ah oke, dan heb ik toch longsleeves hier echter wel bijna altijd met printje, dus vandaar dat ik niet zo snel zou kiezen voor een t-shirtje eroverheen.
sophie heeft trouwens veelal jurkjes/rokjes aan, dus dan staat een dikke trui er ook niet zo leuk op
Hier net als bij Bianca68, oudste kiest eigen garderobe, die wil graag een vestje of bolero over haar longsleeve, jongste heeft alleen aan longsleeve genoeg en draagt dan liever thermo ondergoed in de winter dan een warme trui, hij is van de dunne laagjes en ook niet zo’n koukleum. Die kan zonder pyama slapen totdat wij aangeven dat het genoeg is en dan nog moppert hij dat hij in zijn hemd wil slapen (eind december brr)
Hier rompers met lange mouw en dan shirt met lange mouw erover of een dun vestje. Als het echt kouder gaat worden heb ik wel een paar truien. Als ze wel lang naar buiten moet, dan heeft ze wel een trui aan.
Ik vind alleen dat er weinig truien zijn voor babymeisjes en als ze er zijn hebben ze een capuchon en dat vind ik niet makkelijk.
Ze heeft nu wel haar winterjasje aan, sjaal. muts en wantjes liggen al klaar voor als het echt heel koud gaat worden…
Hier eigenlijk geen truien, maar vooral longsleeves en blousjes. Hier en daar een vest. O ja, de oudste heeft nu 1 trui in de kast liggen, heb ik op een 2e hands kledingbeurs op de kop getikt.
Onder de longsleeve altijd een hemd, soms een t-shirtje of een tuniek erover. Dan doe ik nu nog niet altijd het hemd eronder. Dat komt straks wel als het echt koud wordt.
Hier ook voornamelijk longsleeves, Steven heeft ook een paar vesten omdat hij ze gewoon leuk/mooi vindt. Onder een longsleeve of vestje heeft hij ook altijd een dun krabpakje aan, maar die zijn niet bepaald warm.
Dennis heeft het heel snel warm, dus alleen longsleeves, of een rompertje met lange mouwen zonder iets erover. Vandaag had hij het weer warm trok steeds weer zijn sokjes uit.