Logeertas/koffer

Onze dame gaat logeren en daar hoort eigenlijk wel een koffer of zoiets bij, volgens haar :wink: Nu is ze bijna jarig, dus misschien ook leuk om te vragen.

Wat is handig? Ik geef haar nu gewoon een tas mee, maar heb eigenlijk niets op maat voor 1 of meer nachtjes, alleen grote weekendtassen. Haar schooltas is te klein.

Wie is ervaren met logeertassen/koffers voor een peuter? Leuke tips en prijzen? Handig model?

Thanks!

Volgens mij stonden er leuke logeertassen/koffers in de folder van afgelopen week van het KV! Ik geef altijd een gewone plastic-tas mee of een weekend-tas. Zo’n koffertje lijkt me al snel te klein, maar voor één-twee nachtjes kan het natuurlijk wel.

wij hebben hier ook koffertjes

bij een tassen winkel gekocht

van die hele leuke maar niet duur…

ik geloof iets van 15 of 20 euro

m heeft deze :

d heeft de zelfde soort maar dan met een trekker er op…

1 stel kleding past er voor d nog in maar dan past er haast niks meer bij…

voor m kan ik er nog wel 2 stel in kwijt met wat extra dingen

ik vind zelf deze heel leuk maar zijn erg duur dus heb ik niet gekocht

Hier ook een Nijntje-trolley (alleen een andere afbeelding ;):)) zoals ingemamavan2 post. Kruidvat had laatst inderdaad ook kleine koffertjes in de aanbieding. :slight_smile:

Wij hebben een trunki, heeft larissa voor haar verjaardag gehad maar ik vind ze erg klein voor kleding. Wij gebruiken die als koffer waar speelgoed en knuffels ed in mogen en waar ze mee kunnen spelen. Want dat vinden ze helrmaal te gek, op rijden en voortrekken.

Hier ook de Nijntje trolley. Past voor kindlief een reserveset kleding in, alle knuffels (2 lollifanten en 2 knuffeldoekjes) en wat voorleesboekjes met pyama in. Luiers liggen standaard bij mijn ouders al idem voor billendoekjes. Beddegoed hoef ik ook niet mee te geven aangezien alles aanwezig is. Toilettas is ook al niet nodig. Als we willen kan er ook nog wat speelgoed in en dan bedoel ik wat speelgoedautootjes of treintjes voor de rest is alles daar wel aanwezig dat scheelt natuurlijk behoorlijk met wat we in hoeven pakken. Het gaat er voor zoonlief ook meer om dat hij middels dat koffertje ‘snapt’ dat hij uit logeren gaat. Hij trekt hem zelf naar de auto toe om mee te nemen en weet dan dat hij bij opa en oma blijft slapen. Qua prijsje voor zulke trolleys ben je er wel met 15-20 euro. :thumbup: Wij hebben hem indertijd gevonden bij de Makro.

Mijn dochter heeft een tas van de kruidvat, zo eentje met felgekleurde bloemen. Ze hebebn ze regelmatig in verschillende printjes in het assortiment, met bijpassende makeuptasjes enzo, volgens mij noemen ze het een weekendtas. Ze zijn bestwel ruim, voro een paar nachtjes logeren past echt alles erin, dus kleding, knuffel, iets om te spelen. Voor op vakantie is het wat krap, dan doe ik bijv haar handdoeken en pyama, ondergoed, bij ons erin.

Ik heb voor de jongens elk een leuke sporttas gekocht.

Er passen voor een paar dagen kleren in en pyama’s, knuffels en wat speelgoed. Ze gebruiken het al 7 jaar regelmatig. En door de effen kleur is het ook nog niet kinderachtig.

Mijn kinderen hebben een koffertje van Bulbby met hun naam erop. Erg leuk en net groot genoeg voor pyjama, tandenborstel, knuffel, boek en een setje schone kleren.

Thanks voor de tips!

Ik heb nu maar mijn luiertas mee gegeven. Die gebruik ik toch niet echt meer. Met een pyjama, knuffeltjes, barbapapa, toilettas en reserveset kleren zat ie echt vol. zo’n koffertje is denk wat te klein. Denk idd dat ik een leuke weekentas doe ofzo, die ook later nog kan. Klein maatje. Als ze echt samen weggaan, heb ik een grote tas, maar nu ze echt alleen gaat logeren zoek ik iets anders.

Als je het met je luiertas red, dan red je het met zo’n koffertje ook wel. :mrgreen: Voor Jinthe is het koffertje voor een nachtje zeker groot genoeg. En als we een weekend of wat langer weggaan stop ik haar kleren voor die periode er ook in, gaat prima. Maar een weekendtas of klein sporttasje die wat langer mee kan is natuurlijk ook handig. Al is het misschien juist ook wel leuk als ze hem zelf kan dragen/rijden?

Ik heb bewust een trolley voor hem gekocht, zodat hij zijn eigen bagage mee kan nemen als we samen reizen. Wel zo makkelijk. :slight_smile:

Wij hebben ook 2 trolleys, met niet zo’n kinderachtige print erop zodat ze er wat langer mee kunnen doen.

hier heeft d het bijna 8 jaar gedaan met de zelfde koffers als die nijntje maar dan met tractor tom er op en hij heeft nu aangegeven wel wat anders te willen… en moet ook wel want past niet meer

en nu gaat de tractor tom door naar marthijs want hij is nog prima…

en nijntje kan hij ook nog gebruiken en anders straks voor de volgende…

en d krijgt gewoon een grotere sporttas als ik een leuke tegen kom waar hij straks ook een tijd mee verder kan

Wij hebben voor bijde kinderen een trunki. Past genoeg in voor een nachtje slapen. Zelfs zijn kussen en twee knuffels kunnen erin.

Verder gebruiken we ze voor de vakantie, we vliegen meestal. Voor de vakantie mogen al hun speelgoed wat ze mee willen en in de koffer past erin doen. Verder leg ik er in een pendaalemmerzak een schone set kleding bij. En kunnen ze nog lekker rijden op shiphol. Als ze me zijn gaan ze op hun koffer zitten en trekken we ze voort.