lodger speendoekjes

Wie heeft ze nog voor mij de lodger speendoekjes.

We zijn er vandaag 2 kwijt geraakt.

Bedoel je de oude of nieuwe versie ?

Mijn meisje wil alleen de nieuwe versie waar je het speentje kunt bevestigen met klittenband. Gaan hier regelmatig in de was en na een tijdje werkt het klittenband niet meer geweldig. Ik gooi ze eigenlijk altijd weg. Maar een eventuele handige mama kan ze gewoon gebruiken door een nieuw stukje klittenband erop te zetten, of gewoon met eeen knoopje willen werken !!

Er kunnen er snel weer een aantal weg, zou ze eventueel wel willen opsturen als je de nieuwe versie zoekt.

nee ik zoek de oude versie, deze zaten gratis in de blije doos geloof ik

Dan kan ik je helaas niet helpen. Er is hier wel een topic over de Lodger doekjes je zou daar eens kunnen vragen of iemand je zou kunnen helpen.

Heb je een plaatje? Volgens mij kreeg ik er een bij een luiertaart…zal ik ff kijken.

nee heb geen plaatje maar het doekje is wit met stippen is paars of blauw

:smiley:

ja dat is hem

Hoe kan ik de andere topic lodger doekjes vinden?

Oh ja volgens mij heb ik er zo een ja, ik zal later ff kijkem voor je!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=86519

heeft iemand ze nog liggen voor me?

Ik was t vergeten, sorry! Heb meteen gekeken en heb er idd eentje, met rode blauwe en grijze stippen.

die zou ik wel graag willen overnemen

Ja zoek ik ook nog, misschien nog iemand die er nog 1 heeft? :oops: Uiteraard als M34 voorzien is :wink:

ja ik ben al voorzien

je zou ook op mp kunnen kijken, heb ik toendertijd ook gedaan…

er zijn mensen die ze nog voor een redelijke prijs verkopen…

nou dat valt soms best welleens vies tegen wat eigelijk gewoon een gratis gekregen doekje is of was.

ja ben ook weer op mp aan het zoeken maar 4 a 5 euro ex verzenden voor 1 doekje vind ik wel erg ver gaan

er staan 16 adv nu op…

zag dat er zijn waar ze bieden vanaf 1.50 ofzo

zie er ook een op staan voor €2,-

tja het is belachelijk dat je voor iets moet betalen wat iemand gratis heeft gekregen.

maar als je kind er gek op is… wat doe je dan… :wink:

ik heb er meerdere, maar al sla me me dood hoeveel…

geloof bijna net zoveel als dat ik spenen heb… mevrouw wil niet anders…