Lodger speendoekje

Mooi nieuw speendoekje laten maken voor mats maar hij blijkt aardig gehecht te zijn aan zijn Lodger speendoekje



Heeft iemand ze hier misschien nog liggen en kan ik die overnemen??

Heb je een foto? Ik heb er volgens mij nog een liggen van Lodger… Morgen even in zijn jaar kijken… Is volgens mij een witte met blauwe of groene rondjes.

Ik zal is kijken of ik een foto heb anders maak ik er even 1

ik heb er hier ook heeeeel veel liggen, dochter wilde met niks anders slapen… dus heb er toen meerdere gekocht

Hier ook op zoek naar lodger speendoekjes.

Een met stippen zie foto. Als iemand deze heeft liggen hoor ik het graag.



Ik zoek er 2. Dan kan ik er 1 op de crèche laten liggen met speentje en heb ik thuis nog een reserve liggen.

Volgens mij zat er zo eentje in de babydoos die ik laatst kreeg…samen met weeeer zo’n lelijk Nestlé beertje :lol:



Zal morgen even kijken of mijn hoofd het goed heeft.

Ik heb er een stuk of 8 :oops:

Mamamarije en pitje wat willen jullie ervoor hebben?

@Smurf78 wrote:

Mamamarije en pitje wat willen jullie ervoor hebben?




oh als die er idd inzit dan was die gratis he.

Dus eh…de verzendkosten lijken me meer dan genoeg.

Dat zou super zijn. Laat je mij nog weten of je hem idd hebt? Liefst ook deze kleuren combi :oops:

Ik heb een lichtgroene met witte stippen liggen.

@Smurf78 wrote:

Dat zou super zijn. Laat je mij nog weten of je hem idd hebt? Liefst ook deze kleuren combi :oops:




Nou zit erin en beetje paarsig stiksel langs de rand, klopt dat?

De verhouding in kleuren vd stippen is wel heel anders, maar wel in groen, paars en beetje grijzig lijkt het.

ik vermoed dat deze kleurcomb er wel bij zitten…



maar is het erg dat die mij zijn gebruikt (aan een speen dan;-)



als je interesse hebt dat stuur je adres maar…

Ik heb hier ook nog 1 liggen, nieuw. (Nou ja, ligt al een jaar of 4 in de kast denk ik… :oops: ) maar nooit gebruikt in elk geval.

Als iemand er belangstelling voor heeft, wil ik hem wel opsturen.



Deze heeft blauwe, rode en grijze stippen.

heeft er hier nog iemand interesse… heb ze hier beneden liggen, maar hoor niemand er meer over…