Lodger Shelter

Ik weet niet of ik in het juiste topic zit voor deze vraag…

Maar wie heeft een lodger shelter en wat zijn de ervaringen er mee??

Alvast bedankt voor de reacties!

ik heb er eentje, maar dan voornamelijk voor als warme zak in de maxi cosi en dan vind ik het echt een super product, ze zit er heerlijk warm in, om het als draagzak te gebruiken vind ik het een onding, beeb ligt er totaal niet lekker in, dus daar zou ik het zeker niet voor gebruiken.

ik heb de Lodger Bunker

met Brent veel gebruikt in de Maxi Cosi

met Clint is de Maxi Cosi slaapzak weer gevonden :wink: (MC geleend van m’n broer) en gebruik ik de Bunker als we gaan wandelen en ligt Clint erin in de kinderwagen

ideaal die twee lagen ook :thumbup:

ook zat Clint vorige week in de Bunker bij z’n broer op schoot op de slee op het ijs :mrgreen:

Ik heb een lodger shelter gekregen toen mijn zoontje werd geboren (afgelopen oktober). Ik moet zeggen dat ik het ding nogal warm vind. Nu is het wel lekker met dit weer, maar nog steeds heeft hij er geen jas of zelfs maar extra vestje in aan. Hij komt er elke keer weer loeiheet uit.

Ik gebruik hem nu in de kinderwagen en in de maxi-cosi (als de auto een beetje is opgewarmd gooi ik hem open). Ik heb hem een keer gebruikt als draagdoek en dat was toen mijn dochter met papa ging schaatsen en ik daar toch echt foto’s van wilde hebben. Zoals eerder gezegd, als draagdoek vind ik het drie keer niks.

Overigens is hij er ook al bijna uitgegroeid en hij is nog net geen drie maanden.

Hier zweren we dus bij de shelter.

Onze dochter vind het heerlijk om erin te liggen.

Is denk ik per kind verschillend, want een draagdoek vind ze dus 10x niks.

Hij is idd warm, maar met dit weer is dat geen probleem vind ik. :mrgreen:

Ik vind het ook een onding! Als je op zoek bent naar iets om je kindje in te dragen zou ik voor de sling gaan… Echt ideaal…