Lodger Bunker

Iemand die een Lodger Bunker heeft en er haar ervaringen mee kwijt wil? De mensen op de site van Lodger zijn natuurlijk super positief :lol: , wil het van hier wel eens horen.

Is zo’n ding handig in gebruik?

Is het warm genoeg?

Hoe lang kan je kind er ongeveer in?

Nadelen?

Ik hoor het graag!

Kan alleen maar positief zijn :thumbup:

Is echt heerlijk! Mijn dochter heeft er in gezetten tot ze ruim 2 was, daarna zat ze niet meer in de kinderwagen :wink:

En nu ligt de kleine man er in, toevallig van de week weer in de wagen gedaan. Nu nog zonder voering en straks als het echt koud is, met voering.

ja ik ben ook alleen maar positief over lodger we zijn begonnen met de wrapper wel de grote uitvoering en die gebruik ik nog wel de kleine is 1 jaar geweest en is ook echt zijn deken, toen was die flauw van zn knuffel met een paar weekjes en koos voor het spenen doekje van lodger dus ons kindje is echt lodger verslaafd.

ook hebben we bij de kinderwagen een bunker aangeschaft ipv de orginele voetenzak en ben er zo blij mee echt helemaal geweldig vorig winter met de kou stond ik met de kinderwagen maxi cosi er op met daar in de bunker past trouwens ook super!!! met een baby er in in alleen zn kleertjes en had het heerlijk warm.

oh ben helemaal blij met lodger het volgende wat hier op het lijstje staat is het dekentje met die ruitjes :inlove:

sorry zou wel een lang en onduidelijk verhaal zijn maar ik hier absoluut geen spijt van lodger :thumbup:

kan over het gebruik niet oordelen, maar we hebben hem voor ons Brusje ook gekocht voor in de wandelwagen, net als de wrapper… Wel via marktplaats want dan zijn ze net iets goedkoper :wink:

Het oogt onwijs lekker en fijn…



groetjes,



Louise

Ik heb hem ook voor Emma en vind hem :thumbup: .

Super ding, echt een aanrader :thumbup:

Oh wat jammer dat jullie zo positief zijn :liar: … nu MOET ik er wel een gaan kopen :lol: ! bedankt voor de reacties!

Wij hebben hem ook marietje en ik vind het een topding :thumbup:

Hier ook een Lodger fan!! Heb de doty en de Bunker.



Echt super spul en het blijft ook erg mooi.



Ik gebruik de bunker nu in de maxi cosi (onderkant moet ik wel naar binnen vouwen maar past mooi) straks als Indy rond 6 maand is dan gaat ie in de buggy.

Lodger is :thumbup: :thumbup: :thumbup: