Wij willen voor van de winter de Lodger Bunker aanschaffen. Dit lijkt ons prettiger dan de wandelwagenzak.
Heeft iemand hier ervaring mee??
Alvast bedankt!
:roll: … geen idee , 'k ga eerst even opzoeken wat 't is
… ziet er goed uit !
Jaaaa heb ik
(die kleur ook)
super ding, afgelopen winter veel gebruikt.
en mooi he? :inlove:
heb nog ff verder gekeken … ik vind 'm mooi , vraag me wel af of mijn dochtertje er in zou blijven zitten want als ik 't zo zie dan kun je 'm niet zo half open zetten als een buggyzak … en het lijkt me wel handig als d’r armpjes vrij zitten :think:
@Kiddo wrote:
Jaaaa heb ik
(die kleur ook)
super ding, afgelopen winter veel gebruikt.
en mooi he? :inlove:
ja … heeeel mooi ! :thumbup:
Dat vraag ik mij dus ook af… en of ze er echt tot die 3 jaar in past en niet dat ik 'm niet meer kan gebruiken na 1 jaar…
Liefs
Ooooooooooooooh ik wil die ooooooooooooook!!
Ik heb de wrapper…zo een fijn ding voor dat eerste jaar!!!
En ik wil straks van de winter écht de bunker…juist fijn vind ik dat ze er helemaal in kan :inlove: Maar goed ik heb een inbakerkindje dus zij vind het juist fijn om zo erbij te zitten :mrgreen:
Die paarse is helemaal gaaf!!!
Die wil ik!
Moet ik trowuens…heb de voetenzak die bij mijn kinderwagen hoort stuk gemaakt…dat is nou jammer 8)
Wij hebben de bunker al vanaf dat Zita geboren is (nov 2006). Hij past ook in de maxi cosi. (Zag er erg schattig uit toen wij uit het zkh kwamen. Zita woog toen nog geen 2500 gr en zat echt helemaal verstopt in dat ding :inlove: :inlove: :inlove: )
Sinds twee maanden hebben we de kinderwagenbak verruild voor het wandelwagengedeelte. Zita paste toen nog prima in de bak, maar vond dat ze zo niet genoeg kon zien…Sinds ze in de wandelwagen zit is winkelen voor ons ook weer een stuk leuker. Omdat het toen nog vrij fris was (en zita nog vrij klein en mager) hebben we het fleecedeel van de bunker ook in de wandelwagen gedaan. Echt ideaal
Hij ligt er nu nog steeds in. Is het warm dan ligt hij gewoon open. Waait het dan vouw ik hem half dicht of ik zorg in ieder geval dat hij aan de randen wat omhoog staat, zodat ze toch een beetje beschut zit. Ook als ze tijdens het (.) in slaap valt en ze moet daarna in de wagen is het handig. Ze hoeft dan geen jas aan: Kind in de wagen, bunker beetje dicht vouwen en lekker door slapen. (Het is met klitteband, hij hoeft dus niet zo ver dicht als op de foto)
En als je twijfelt of ze er nog zo lang in kan, waarom ‘pas’ je dan niet gewoon een keer in een grote babyzaak. Meestal staat er ergens wel een wandelwagen of buggy waar zo’n ding in ligt.
Ik ben echt een fan!!! :mrgreen: :mrgreen:
Liefs Pinot
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het ziet er erg leuk uit! Ook die kleur vind ik erg leuk.
ik heb hem 2 winters kunnen gebruiken.
dat is ook wat ze vanuit de winkel aangeven.
tom is nu te lang.
maar het ligt dus vooral aan hoe lange benen je uk heeft, hoe lang je er mee kan doen.
ik had er 2…knal oranje…1 voor erin, 1 in de was :thumbup:
ALLES van lodger is een super aanrader :dance: ik heb veel ( alleen die katoenen niet) maar ook de bed-dekens en ook die zijn ge-wel-dig!
Ziet er super uit!
Ik denk dat ik gewoon maar even ga proberen in de winkel. Zal het alleen niet van het weekend doen, dan wordt het heet!!
Denk niet dat ze het dan fijn zal vinden in zo’n warme deken :lol:
ze reguleren de hitte anders prima :lol:
Jaaaaaa ik heb ook een lodger ledikantdeken :thumbup:
Is topspul!