little people vraag

Anna Sofie kreeg toen ze 2 werd het poppenhuis van LP.



Heb een foto gezocht en ik vond alleen een marktplaatsadvertentie en daar kun je niet van kopieren nummer: 156784634



Nu heeft Lev een schoolbus van LP.

Volgens mij schelen de poppetje een fractie met die van het poppenhuis.



Nu wil ik eigenlijk de boerderij hebben, maar niet de nieuwste versie. Hoe weet ik nou van welk jaar wat is :think:



snapt iemand me :mrgreen:

pfff geen idee… ik heb een oude versie van de boerderij tweedehands gekocht hier op kok.

Volgens mij is het wel te zien aan de diertjes. De nieuwste hebben ‘echte’ haartjes.



Weet niet of je er wat aan hebt…

Poeh, geen idee…



Ik heb gisteren voor 40 euro een hele doos met little people gekocht, incl. schoolbus etc. en heeel veeeel poppetjes. Maar volgens mij past alles bij elkaar…Yanniek heeft namelijkook het nieuwe vliegtuig laatst gekregen, en die poppetjes passen ook in het oudere little people spul. Of gaat het je daar niet om?



Ga straks de ark van noah ophalen. Voordeel van in oost-groningen wonen, je betaalt minder omdat de mensen het hier niet zo snel kwijt raken :thumbup:



Oh ja, ben echt zo’n moeder die vreselijk doorslaat als d’r kind iets leuk vind…dan komt de verzamelwoede boven en wil ik álles hebben :oops: :oops: . Maar ik zet het wel heel verantwoord eerst in een doos bij elkaar boven, en geef Yanniek 1 ding tegelijk. Blijft dus wel afwisselend :oops: :mrgreen:

Little people is gaaf!!! Grote pakketten zijn inderdaad het goedkoopst volgens mij. Voor elise heeft ik al de kerststal, de paarse auto met mama-kindje en de ark van noach ( helaas niet helemaal compleet ) bij elkaar gesprokkeld. Verder nog wat kokers met losse popjes, dus het spelen kan beginnen…



Om op je vraag een antwoord te geven; er zijn naar mijn weten 2 soorten, de oude en de nieuwe. maar de nieuwe zijn wel heel recent… Dat is met haartjes e.d. Als je op marktplaats kijkt denk ik dat het voornamelijk om de ‘oude’ versie gaat… Maar zie ook bij winkels nog wel veel oude versies staan hoor…

nou we het toch over litlle people hebben… gaat het eruit ofzo???



gister wezen zoeken naar een cadeautje maarre… er is barre weinig te vinden in de speelgoedwinkels :?

internet is nog genoeg te vinden maar de winkels hebben echt gewoon bijna niks…

viel mij ook op toen ik bij de blokker, intertoys e.d. aan het kijken was… Toys 'r Us heeft trouwens nog wel heel erg veel, maar da’s ook wel de enige dan…



Hoop het niet, het is zo leuk!

Primo lego is ook al nergens meer te koop, alleen op internet nog maar…





groetjes,



Louise