little people dierentuin

wie heeft deze voor zijn kindje gekocht?



ik zit er aan te denken om deze voor Sebastian te kopen met sinterklaas maar vraag me af of hij daar niet te oud voor is/wordt? hij is dan 2,5 jaar



Elize heeft een speelboom van littlest pet shop en Sebastian vind die best interessant om mee te spelen, vandaar. ook is hij gek op dingen met geluidjes dus misschien een grote hit???





en anders misschien andere leuke suggesties? ik weet dat het nog een tijd duurt maar ik heb echt geen idee/inspiratie wat voor Sebastian te kopen terwijl ik voor Elize meer dan genoeg kan bedenken.



Dat verschilt per kind…Mijn oudste heeft tot ruim 4 jaar met veel plezier

met Little People gespeeld, mijn jongste is er nu al op uit gekeken.



Van Duplo heb je ook een erg leuke dierentuin!

Onze jongste (nu 3) speelt er nog heel regelmatig mee en vindt het heel leuk. Enige nadeel (vind ik dan) is dat de dierentuin op zich zo groot is, en daardoor nogal in de weg staat.

De geluidjes enzo zijn wel super; onze draak was erg laat met praten maar kon wel ‘graslanden’ als de beste zeggen :mrgreen:



Kortom; het is op zich leuk speelgoed maar om eerlijk te zijn zou ik het geen 2e keer uitkiezen… er is leuker speelgoed te krijgen…

Onze dochter heeft het voor haar eerste verjaardag gekregen.

De eerste maanden hebben beide dochters er erg veel mee gespeeld en ook alle kindjes die komen, pakken deze dierentuin. Nu spelen ze er veel minder mee. Hij komt af en toe nog wel tevoorschijn, tegelijk met de schoolbus en dan speelt de oudste er ook echt leuk mee.



Hij is leuk, maar ik zou het geloof ik niet meer kopen voor een kindje van 2,5…

Mijn dochter (dec 2007) speelt al 3 1/2 jaar met het poppenhuis van LP :mrgreen: , maar dat is echt een rollenspel kindje :inlove:



mijn zoontje is nu 21 maanden en begint ook langzaam met LP te spelen, maar hij lijkt meer een bouw kindje te worden en trekt dus meer naar de duplo.



Ik zou het nog gerust kopen voor een kindje van 2,5 jaar, maar ik denk dat het vooral van het kindje afhangt.

Marijne heeft ook aardig wat LP maar was er snel op uitgekeken. Zij doet haar rollenspel met playmobiel 123 en de laatste tijd komt er ook gewoon playmobiel bij. Maar zij stopt niks meer in haar mond ofzo, maar vind het wel prettig dat de poppetjes kunnen zitten en liggen enzo. Dat ze zelf de beentjes kan bewegen.



Oh saai, maar ook ik zeg, ligt erg aan het kind :wink:



Playmobiel 123 is hier dus een hit, heeft ook veel leuke dingen, maar geen geluiden erbij ofzo. Die komen weer uit andere soorten speelgoed :smiley:

bedankt voor jullie reactie.



ik denk dat hij toch te weinig er mee gaat spelen. en gezien hij nu andere interesses aan het ontwikkelen is ga ik toch wat anders halen.

hij heeft nu een goedkoop flut-plastic garage, die vind hij nu erg leuk. maar dat ding is zo gammel dat het niet zo geschikt is voor wilde peuterhandjes. vandaar dat we deze gaan halen:











ik wilde eerst de kleinere variant maar deze is nu heel goedkoop bij de wehkamp (en goedkoper dan de kleine variant :shock: dus vandaar toch maar deze grote. en ik weet zeker dat grote zus het ook geweldig gaat vinden en omdat hij zo groot is kan zij er ook mee spelen :mrgreen:

heb je toevallig een linkje van die ‘garage’, dit lijkt me ook wel leuk voor mijn klein meisje. Had indd die kleine versie gezien in het Intertoys boek, maar deze vind ik leuker.

linkjes mogen niet :wink:

maar ik heb hem besteld bij de wehkamp. dan weet je hem vast wel te vinden :smiley: :wink:

Oh die is erg leuk! :thumbup: Ik ga gauw ook bij de wehkamp kijken :wink:

ja, leuk hé? en nu voor 39,95. en ik had nog 20 euro aan waardebonnen dus mooi goedkoop :wink:

nu nog 2-3 cadeautje erbij en dan zijn we klaar voor de feestdagen.

:shock: wauw! Denk inderdaad dat dit een betere keuze is dan de dierentuin (hoewel die ook echt echt echt wel leuk is hoor :wink: ), ook omdat jullie oudste leuk mee kan spelen :thumbup:



:angel: nu 'm nog ingepakt laten zitten tot de feestdagen :stuck_out_tongue:

Die hellingenbaan hebben wij ook :slight_smile: onze jongens hebben die gekregen toen ze 1,5 waren met sinterklaas. Ze spelen er nog behoorlijk vaak mee, zeker omdat ook andere kleine auto’s prima van de hellingen af kunnen. Ze zijn nu 3+3mnd.



Denk dat deze nu in de aanbieding is, omdat er een nieuwe is.



Let er wel even op, dat dit dus niet werkt met de gewone poppetjes en gewone autootjes van Little People. Deze baan is van Little People Wheelies. De autootjes zijn een stuk kleiner en de poppetjes zitten er vast in.

@angelbaby wrote:



Let er wel even op, dat dit dus niet werkt met de gewone poppetjes en gewone autootjes van Little People. Deze baan is van Little People Wheelies. De autootjes zijn een stuk kleiner en de poppetjes zitten er vast in.






dat is idd wel handig om te weten want ik wilde er nog wat little people spul bij halen. moet er dus even op letten dat het little people wheelies zijn. thx!

onze dochter is gek op little people,

wij hebben dan ook vrij veel en wisselen elke keer.

Ik vind het ook leerzaam zeker de geluiden die bij de dieren horen!

denk juist dat het nu steeds leuker word om mee te spelen!

Wij hebben de dierentuin en de racebaan (de oude) maar zoonlief speelt toch het meest met de dierentuin. Die maakt van die leuke dierengeluidjes en muziekjes. De racebaan maakt een paar racegeluiden maar daar doet i niet veel meer mee dan auto erop zetten en loslaten :lol: Met de diertjes speelt hij op zijn manier echt. En daar zit ook een glijbaan bij dus kan hij ze ook naar beneden laten glijden (ook de raceauto’s :wink: ) Hij kan zich iig beter vermaken met de dierentuin. Dochterlief speelt ook het liefst met de dierentuin en die is bijna 4.

Hier een volle expedit bak met Little People, maar eerlijk… er word vrij weinig mee gespeeld :oops: Duplo word constant gepakt, de treinbaan ook maar de little people maar heel af en toe, zoals nu bijv als de kerststal er ook staat.



Hopen dat nr 3 er nog mee gaat spelen maar word er over 1 jaar nog weinig mee gespeeld ( na Thijs zn 2e verjaardag ) dan gaat t weg, helaas… Playmobiel lijkt hier ook favouriet te zijn!