Vanaf welke leeftijd is deze musical geschikt, toevallig mensen die er naar toe zijn geweest ?
Kan het niet echt terug vinden op de site.
Denk net als als de film alle leeftijden … Lijkt mij hoor
Maar anders ff bellen?
Mijn moeder heeft kaartjes gekregen en gaat met de kids heen die zijn 6
Maar denk dat het per kind ook verschild in de spanningsboog kwa tijdj goed kunnen blijven stil zitten
Maar als ze de film kunnen uitkijken denk ik ook wel dat theater geen probleem zal zijn.
Ik vind wen musical een veel heftigere ervaring als een film thuis kijken… t is heel echt, ook ursula die heeel groot is… mijn dochter van toen bijna 7 vond het erg spannend maar ook erg leuk. Ik zou zeggen vanaf zes jr.
Ik ga straks eens even bellen. De oudste heeft de film wel al een aantal keer gezien. Maar ben bang dat het voor de jongste toch te heftig is.
Zou ik zeker niet doen nee…
Juist leuk ook toch een keer zo’n speciaal uitje met je oudste? Tegen de tijd dat jenna er de leeftijd voor heeft is er wel een andere leuke.
Buiten dat is het ook een lange zit voor zo’n kleintje.
In de meeste theaters is ook niet echt gelegenheid om lekker aan de wandel te gaan.
Wij zijn geweest en de kids vonden het erg leuk. Bij spannende stukjes bij papa en mama op schoot gezeten. Het is inderdaad wel een lange zit. Voor Ralf was het makkelijker dan voor Esmee, maar dat heeft ook met hun karakters te maken.