liptonice verslavend???

hallo daar

ik heb een gekke vraag ?

kan je verslaafd raken aan ice tea (liptonice )

ik drink het sinds dat ik zwanger was en nu kan ik er eigenlijk niet meer zonder

als ik het een dag niet drink heb ik ontzettende hoofdpijn en moet ik een glas drinken en dan is me hoofdpijn ook weg!!

en als het verslavend is is het dan erg of schadelijk op den duur dat iemand weet ??

gr loessie

zou eventueel iets te maken kunnen hebben met de caffeine(theiine) die erin zit… maar dan zou je hoofdpijn ook weg moeten gaan met een kop koffie of een kop gewone thee… Als ik een dag geen koffie drink heb ik ook ene zwaar hoofd hoor… maar als je er vanaf wil zou ik de hoofdpijn te lijf gaan met een paracetamolletje, met een glas icetea hou je de ‘gewenning’ in stand…

Ja dat kan … ik ben er dus ook verslaafd aan geweest … In mijn zwangerschap :roll: …

Maar gewoon stoppen met drinken … of afbouwen …iedere dag 1 glas minder… en anders de hoofdpijn met een molletje tegen gaan … :thumbup:

:shock: dat wist ik dus echt niet he! :eh:

Nee ik ook niet. :shock:

Hier exact hetzelfde, ik dronk tijdens de zwangerschap Lipton Ice tea omdat dat het enige was (buiten water) waarbij ik geen last van maagzuur kreeg.

En tja, dat is dus idd hier ook blijven hangen.

Ik heb alleen nooit er op gelet of mijn hoofdpijn (die ik toch wel af en toe heb) van een gebrek aan ise Tea zou kunnen komen :think: