Lippenstift op pop

Zeg me nu niet dat dit ook bij “mamavraagjes” hoort… dan snap ik er niks van? :think:

Mijn zoon heeft gister een zonnekindpop gekregen, dat is een stoffen pop, alleen heeft de pop gister van iemand een kusje gekregen en die iemand had lippenstift op, nu zit er dus een rode vlek op zijn wang. :cry:

Weet iemand of deze vlek er nog uit kan? En zo ja, hoe!?

Ossengalzeep werkt over het algemeen veel vlekken weg! :thumbup:

Zeker het proberen waard!

Bijna goed, keukentafel staan wel meer wasvraagjes :slight_smile:

mijn ma zegt: luierdoekje.

En anders heb je van HG van die vlekkendoekjes, wellicht werkt dat?

Geen tip - denk gelijk wel van oh wat zonde - wij hebben ook stoffenpoppen maar hier zelden mensen met lippenstif.

Hopelijk krijg je het er vanaf.

Lasse en Nena hebben poppen van Haba - en die van lasse is weleens in de wasmachine geweest.

Hier komt nooit iemand met (rode) lippenstift op, alleen “tante Truus” (een onwijs gek en lief mens dat dan weer wel).

Billendoekje werkten niet, leek het alleen maar meer in de stof te drukken… :think:

Ik ga voor de zekerheid eerst maar even de maakster van de pop bellen. Ik vind het ook zo zonde/jammer! :cry:

Haba heeft ook leuke poppen. Th wou graag “Lucas”, maar die was rond december uitverkocht/opnieuw in de maak. En toen dus maar een zonnekindpop laten maken door iemand van school, helemaal speciaal voor Th.

Volgens Th is het trouwens eczeem op de wang van kleine Th.

Maar bedankt voor de tips alvast.

Misschien ossegal maar proberen…