Linneaushof

Mijn schoonouders kwamen met het idee volgend jaar een keer met de famillie een dagje naar Linneaushof te gaan. We gaan dan met:

Opa en oma (goed ter been)

1 kleinkind van bijna 3

1 kleinkind van 3

1 kleinkind van bijna 7

1 “kleinkind” van bijna 16

1 “kleinkind” van 18

1 “kleinkind” van 20

6 Volwassenen.

Is dit iets voor deze leeftijdssamenstelling? Ik ben er namelijk nog nooit geweest en het ziet er wel leuk uit!!



Groetjes,



Viratine

Tja het is eigenlijk een grote kinderspeeltuin… :wink:

Maar ik denk dat de volwassenen zich daar ook prima zullen vermaken! :mrgreen:

Er zijn zat leuke dingen om te doen daar,vooral als het warm weer is,dan staan de water speeldingen aan(fontijnen enzo).

van 20/ 18/ 16 heb ik toch mijn vraagtekens!!! volgens mij mag je er tot 14 jaar in bepaalde speeldingen… als ik et goed heb…



moet je anders hun site ff googelen!

Picknick plaatsen genoeg daar hoor! :wink: :mrgreen:

Maar het is wel een heel leuk dagje uit,met de familie.

Dat is hartstikke leuk, wij zijn er ook geweest met de hele familie toen mijn opa en oma 40 jaar getrouwd waren. Ze hebben ook een kartbaan, daar moet je geloof ik wel wat x-tra’s voor betalen, maar helemaal leuk.

Voor de pubers is er niet veel meer te doen, tenzij ze houden van de kleineren vermaken! Hier gaat mijn nihtje van 15 graag mee, maar zij is dol op kinderen.



Verder is het er heel leuk, voor ukkies is er een apart gedeelte, met banken voor de ouders! :thumbup:

Als die pubers niet te beroerd zijn om in de zweefmolen te gaan (vind ik zelf altijd geweldig!)



Of ie die daar alweer weg?

Ach joh, tenzij ze echt aan het ‘puberen’ zijn zullen ze zich toch best vermaken?

Ik denk dat het best een leuk dagje kan worden.

Maar ik denk dat die van 7 er het meest aan heeft. De anderen lijken me iets te oud en de anderen misschien iets te jong voor een aantal dingen. Is er niet een anders soort (pretpark) waar meer voor verschillende leeftijden te doen is?