Lineushof

Wie is hier weleens geweest en vanaf welke leeftijd is het leuk??

Pom is 1,5 en ik betwijfel een beetje of zij daar iets aan heeft of dat ballorig oid een beter alternatief zou zijn! Meningen of tips van de kenners welkom :mrgreen: Alvast bedankt :-*

wij komen er regelmatig (hebben en seizoenskaart)



ik geloof niet dat ik het volle pond zou willen betalen voor een kind van 1,5 jaar, hoewel de waterspeeltuin dan wel weer leuk is ter afwisseling als het mooi weer is. :think:



tja, een kind van 1,5 jaar kan gewoon niet veel zelf, maar er zijn wel zat plekken waar het minstens even leuk is als in een reguliere binnen speeltuin.



maar je zal wel veel moeten helpen denk ik.



er is een klein gedeelte dreumesland buiten, die een zandbak, kleine glijbaan enz. heeft

je hoeft pas vanaf 2 jaar te betalen dus dat scheelt :mrgreen:

als ze kunnen lopen dan si het dnek ik leuk. Er zijn dan nog wel veel dingen voor grotere kinderen maar dat is overal denk ik op die leeftijd.



wij zijn er vandaag geweest met 6 kids, de oudste 5 en de jongste 1 jaar, allen hebben zich goed vermaakt :mrgreen:

Het is prima te doen voor een kind van anderhalf. Ze hebben zelfs een apart peuterspeelgedeelte in de kleuterspeeltuin.

Dat vind ik het leuke aan het Linneushof, dat ze een apart gedeelte hebben voor de kleuters, met maar een uitgang, dus makkelijk in de gaten te houden.

Je hoeft inderdaad pas vanaf 2 jaar te betalen. Helaas betalen ouders volledige entree, waarna ze vervolgens op het veel te dure terras nog eens worden uitgekleed.

Neem dus zelf eten en drinken mee, want de horeca is belachelijk duur voor een speeltuin!

Ja hoor, dat kan makkelijk. Maar je moet als ouder idd ook betalen (en veel!).



Wij hebben een kaart, en nemen altijd eten en drinken mee. 't Is bij mooi weer wel erg druk. Ik zoek op een zonnige dag ook wel eens bewust een ballorig of speelkasteel op. Daar heb je dan alles voor jezelf, is ook wel eens lekker :wink:

Is hm niet geworden maar bedankt voor de reacties :thumbup: