AMSTERDAM - Volgens diverse ooggetuigen heeft Lindsay Lohan expres een vrouw met een baby in een kinderwagen aangereden.
De 24-jarige gevallen actrice zou met haar auto door rood zijn gereden. Ze sloeg linksaf en hield haar gaspedaal ingedrukt toen ze de vrouw met buggy en al zag oversteken. Lindsay raakte de kinderwagen en het been van de vrouw.
Fotograaf Austin Visschedyk zag het ongeluk gebeuren en vertelt aan RadarOnline: “De klap was gelukkig niet hard. Ik schreeuwde naar Lindsay en vroeg wat haar bezielde. Ze zei: ‘Ik zag de vrouw heus wel, maar ze ging niet aan de kant’. Daarna reed Lindsay gewoon weer verder.”
Op videobeelden - http://www.radaronline.com/exclusives/2010/09/exclusive-video-lindsay-lohan-involved-hit-and-run-clips-baby-stroller - op de site naar beneden scrollen- die vlak na het ongeluk zijn gemaakt is te zien en te horen dat het kind tranen met tuiten huilt. “Ik vroeg aan de vrouw of alles in orde was, maar ze was zo geschrokken dat ze niets meer kon uitbrengen”, vertelt de paparazzo.
Of Lindsay, die onder behandeling is in een afkickkliniek, wordt opgepakt is nog maar de vraag.
:naughty:
dat mens moeten ze lekker opsluiten en daar vooral laten zitten
:wall:
arm kind! en arme moeder… zal vast pijn gedaan hebben
schandalig!
Dat kind is echt de weg kwijt, maar dan nog :naughty:
Gelukkig zie je niet echt een botsing maar dat kindje huilt zo hard zielig zeg…