Lily Allen rookt pakje sigaretten per dag!

AMSTERDAM - Lily Allen kan het roken niet laten. De Britse zangeres rookt, ondanks haar zwangerschap, een pakje sigaretten per dag!









De 22-jarige Lily heeft nu al haar hoop gevestigd op de zogenaamde hypnosetherapie. ,Lily beseft dat het zwaar wordt, maar haar baby is belangrijker", weet een vriend van de omstreden zangeres.







Lily had al eerder succes met hypnose. Met de hulp van therapeute Susan Hepburn raakte de zangeres haar overtollige kilo’s kwijt, meldt De Pers.

Naja, moet ze lekker zelf weten!!!



Maar moet dat eigenlijk zo in de media???

Ze kunnen dalijk geen scheet meer laten en het staat erin …

Een heel pakje, zo’n 20 sigaretten per dag is nogal wat, als je zwanger bent.



Vind het wel altijd apart dat ze claimen dat de baby het belangrijkste is, maar dan toch niet de moed op kunnen brengen om dan zelf, en direct te stoppen, maar daarvoor 1 of andere therapie nodig hebben.



Bekend of niet, het blijft dom.

@Jennifer wrote:

Naja, moet ze lekker zelf weten!!!



Maar moet dat eigenlijk zo in de media???

Ze kunnen dalijk geen scheet meer laten en het staat erin …




:eh:



Ik vind een pakje sigaretten roken in je zwangerschap toch echt iets anders dan een wissewasje hoor…



En daarbij kies je als beroemdheid ook voor een bepaalde status. Daar hoort een goed voorbeeld geven in het algemeen ook bij. Doe je iets wat niet door de beugel kan dan komt dat inderdaad in de krant…

Tuurlijk, roken is dom dom dom dom dom :naughty: :naughty:



Maar wat kunnen we eraan doen?? Schreef al eerder in een topic …

Meiden die roken tijdens zw-schap zijn niet goed bezig!



En tuurlijk kies je voor een bepaalde status …

Maar als zij wilt roken, moet ze dat helemaal zelf weten!!!

Hoef ik voor de rest niet te weten hoor!!

“Een woordvoerder van Lily Allen heeft bekend gemaakt dat ze een miskraam heeft gehad. “We kunnen bevestigen dat Lily Allen een miskraam heeft gehad. Zij en haar partner Ed Simons wensen verder geen commentaar te geven en we vragen de media om hun privacy te respecteren tijdens deze moeilijke tijd.â€? De 22-jarige zangeres heeft sinds september vorig jaar een relatie met Chemical Brothers-zanger Ed Simons (37); in december maakte Lily bekend zwanger te zijn. Het stel was in de wolken met het blijde nieuws, Lily dacht er zelfs over om te stoppen met zingen op haar 25e om fulltime moeder te kunnen zijn…”





Tja, wat ga je daarop zeggen…

@Anneke wrote:



Tja, wat ga je daarop zeggen…




Zolang het maar niet eigen schuld dikke bult is, dan vind ik alles wat je zegt prima.



Tuurlijk kan het er mee te maken hebben, maar dat is niet duidelijk op dit moment of het door het roken komt.



Hoe dan ook, ik vind het heel rot voor haar dat ze een mk heeft gehad.

@Anneke wrote:

Een heel pakje, zo’n 20 sigaretten per dag is nogal wat, als je zwanger bent.



Vind het wel altijd apart dat ze claimen dat de baby het belangrijkste is, maar dan toch niet de moed op kunnen brengen om dan zelf, en direct te stoppen, maar daarvoor 1 of andere therapie nodig hebben.



Bekend of niet, het blijft dom.


Mee eens!

@Anneke wrote:

“Een woordvoerder van Lily Allen heeft bekend gemaakt dat ze een miskraam heeft gehad. “We kunnen bevestigen dat Lily Allen een miskraam heeft gehad. Zij en haar partner Ed Simons wensen verder geen commentaar te geven en we vragen de media om hun privacy te respecteren tijdens deze moeilijke tijd.â€? De 22-jarige zangeres heeft sinds september vorig jaar een relatie met Chemical Brothers-zanger Ed Simons (37); in december maakte Lily bekend zwanger te zijn. Het stel was in de wolken met het blijde nieuws, Lily dacht er zelfs over om te stoppen met zingen op haar 25e om fulltime moeder te kunnen zijn…”





Tja, wat ga je daarop zeggen…


Damn, dat is triest…

@Debbie & Lana wrote:

@Anneke wrote:


Tja, wat ga je daarop zeggen…




Zolang het maar niet eigen schuld dikke bult is, dan vind ik alles wat je zegt prima.



Tuurlijk kan het er mee te maken hebben, maar dat is niet duidelijk op dit moment of het door het roken komt.



Hoe dan ook, ik vind het heel rot voor haar dat ze een mk heeft gehad.




mee eens… echt heel erg rot voor haar!!

@Marlous wrote:

@Jennifer wrote:
Naja, moet ze lekker zelf weten!!!



Maar moet dat eigenlijk zo in de media???

Ze kunnen dalijk geen scheet meer laten en het staat erin …




:eh:



Ik vind een pakje sigaretten roken in je zwangerschap toch echt iets anders dan een wissewasje hoor…



En daarbij kies je als beroemdheid ook voor een bepaalde status. Daar hoort een goed voorbeeld geven in het algemeen ook bij. Doe je iets wat niet door de beugel kan dan komt dat inderdaad in de krant…




Ik denk dat menig rockster dat niet met je eens is :wink: Ik geloof dat in die wereld het meeste drugs en alcohol vergiftigingen etc voorkomen.



Ik denk juist dat voor veel celebs hun status betekend, the wild life



(neemt niet weg dat ik het erg slecht vind om te roken tijdens je zwangerschap hoor)