lilo is er

Hallo,

Ik ben een trotse moeder van 2 kids. Ze zijn wel al ouder (12 en 10) maar ik haal nog een heleboel leuke info van dit forum.

Mijn jongste heeft een verstandelijke handicap en soms vind ik het heel moeilijk om hier mee om te gaan. Zijn er meerderen hier met gehandicapte kids om event. info uit te wisselen?

hallo iig welkom op het forum.

Geen ervaring van hier.

Wil je alleen succes wensen en alle goeds vwb je kindertjes :thumbup:



groetjes bianca

welkom hier!!



ik heb de ervaring niet, maar hopelijk vind je hier mensen om mee te kleppen over haar handicap.

:: welkom ::



mijn zoontje is 3,5mnd en heeft het verstandelijke nivo van ongeveer 1,5jr oud en praat nog niet ook motorische is hij beperkt.

hij is nu in algeheel onderzoek in het amc wachten nu op de uitslagen van de bloedonderzoeken. ze verdenken mijn zoontje van angelman of praderwillie syndroom.

en idd is het soms vrij heftig allemaal.

wat voor handicap heeft jou jongste presies?

bij contact staan wel een aantal toppics wat ik destijds heb geopent.

over ontwikkelingsachterstand en taalontwikkelingsachterstand.

misschien kunnen we daar verder kletsen als je behoefte hebt.

ik merk zelf dat ik het erg fijn vind om met ouders er over te praten die eigenlijk in het zelfde schuitje zitten.



groetjes monique

hee bedankt Monique. Ik ga er zo even kijken.

Mijn zoon heeft een ontwikkelingsachterstand van ongeveer 3 jaar.

Wat de oorzaak is weten ze niet. MRI was goed en ook de hersenfuncties reageerden normaal. Hij heeft een omgedraaid 3e chromosoom, maar of dat er iets mee te maken heeft weten ze niet.

Hij zit ook op een zmlk school, omdat hij heel langzaam is met schooldingen leren. Om het te verduidelijken: hij begint nu net met letters en woordjes te leren. Hij schrijft ook heel bibberig.

Motorisch is hij ook niet helemaal optimaal. En vooral nu hij zich bewust wordt van zijn buien en welke invloed dat op ons heeft, wordt het opvoeden ook steeds moeilijker. Hij blijft nl. maar steeds uitproberen, tot aan het uiterste zelfs.

Hij merkt nu ook, vooral omdat hij vrij groot is, dat hij anders is dan anderen en dat hij niet alles kan en mag wat zijn zus wel mag. Heel frustrerend, zowel voor hem als voor ons. :roll:

hoi welkom en veel plezier hier

mijn zoontje heeft ook een ontwikkelingsachterstand

hij zit op een nivo van kindjes van 3,5 jaar en hij is 6 jaar

Lilo, welkom op het forum.



Ik hoop dat je hier ook met anderen kunt praten over de handicap van je zoon!



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi Lilo,



welkom op het forum!!

Ik hoop dat je mensen kunt vinden hierzo om mee te praten.

:: Welkom op het forum! ::



Ik heb geen ervaring met je verhaal maar er zullen vast genoeg anderen zijn waar je wel veel info etc van kunt krijgen



:-*

Hoi, Welkom hier en natuurlijk veel plezier.

Ik denk dat je hier wel je steun en informatie kunt krijgen die je graag wilt.

Hier geen ervaring met kindjes die een beperking hebben, maar ik werk wel met mensen die beperkt zijn…

Wie weet komen we elkaar nog eens tegen.



Jen

Welkom!

bedankt voor jullie warme welkom.

Welkom en veel forumplezier hier. :smiley:

Welkom Lilo!



Er zitten hier veel moeders dus vast wel wat van je gading en ook al meer moeders van oudere kinderen (ikke dan nog niet, mijn oudste is 6 jaar)!



Veel forumplezier!

welkom!!!



liefs bianca