Ik had een mischien wel stomme vraag hoor
maar Lilly padz werkt t ?
Ik zit te twijvelen om ze te kopen,
we hebben nu elke keer de Hema zoogcompressen maar das elke keer € 2,- voor 30 stuks (gaan 2/3 dozen per week doorheen)
en de Lilly padz is € 20,- als t werkt heb je t geld er dan ook zo uit
Maar t lijkt me zo apart als je aan t voeden bent…en de andere borst lekt gezelig mee,…blijft t dan uberhoudt zitten ?
Groetjes Hanneke
hier bleven ze niet zitten, maar ik had dan ook een erg sterke toeschietreflex…
Misschien een andere optie, ik heb katoenen zoogcompressen, die kan je wassen, dus heb je ook niet dat je steeds nieuwe moet kopen.
Zijn van avent, 10 euro voor 6 stuks + waszakje.
Lillypads zelf geen ervaring mee
Bij mij werkte het niet. Er ontstond een plasje melk onder de pad en dan schoot ie vervolgens in één keer half los. Leuk verrassingseffect zeg maar :mrgreen: Maar als je niet heel heftig lekt en geen hele sterke tsr hebt zal het misschien wel goed gaan.
Ik heb ze wel gebruikt maar alleen toen ik zwanger was. Had namelijk vanaf week 16-17 al last van lekkage :shifty:
Daar werkten ze goed voor, maar daarna tijdens de bv was het allemaal een beetje te gevoelig om er iets overheen te plakken. Het blijft toch iets van een plakstrip.
Ik heb ook wel eerder gehoord dat lilypadz niet tegen een sterke tsr kunnen. Maar tegen die tijd wilde ik ze dus a. er niet meer op hebben ivm het plakken en b. vond ik het niet meer zo hygienisch, leek mij een beetje een broeinest :think:
Ik zou zelf voor katoenen gaan als je geen wegwerp meer wil.
hier ook wasbare :thumbup:
Marije hoeveel wasbare heb je dan wel niet in huis ?
Ik heb vandaag toch maar weer wegwerp gekocht
want heb wel een erg sterke tsr en ben bang dat t dan toch weggegooid geld is
ik heb 12 ‘setjes’ :lol:
Heb ze bij de 2e gekocht bij Babywalz. Weet niet meer precies wat ze gekost hebben, maar wel dat ik het geld er na 1 bv periode meer dan zat uit had. En na 3 bv periodes helemaal wel .
Alleen niet met wasverzachter en niet in de droger.
ik heb ze gekocht bij de DA maar als je zoekt op internet kom je ze ook tegen
Ik vind ze echt heel handig, die wegwerp bleven aan me tepels plakken, en ging broeien(kan niet zo goed tegen syntestisch)
katoenen plakken nu ook soms, maar als ik ze er dan af haal dan doet het geen pijn in tegen stelling tot die wegwerp dingen
en als je er idd wat meer hebt, kun je ze ff op de hand uitwassen en op de verwarming te drogen leggen
( en ze zijn nog mooi ook want aan de buitenkant zit een stukje kant
Ik had ze bij onze oudste ook.
Vond het ideaal! Alleen wel elke avond goed schoon maken!
Ik heb maar één keer gehad dat ik zo’n pad afdeed en dat er toen echt een plasje melk uitviel :oops:
Maar toen was ik echt te lang van huis af geweest…
Maar hier idd niet zo’n sterke TSR, scheelt misschien wel.
[/spoiler]
Bij mij werkte ze niet…aangezien ik ingetrokken tepels had…
Misschien dat ze dit keer wel werken…na 16 maanden voeden kan ik nu wel zeggen dat ik geen ingetrokken tepels meer heb
Ik gebruikte ze alleen tijdens zwemmen :mrgreen:
Ze werkte niet normaal… ook sterke TSR. Ik vond de wegwerp van Etos het fijnst :mrgreen:
Ik vond ze wel fijn. Ik moest eel regelmatig een plasje melklegen. Maar door die wegwerp lekte ikatijd hee. Dit hielp beter omdat het mn tepel indrukte. Had minder snel een tsr.
Ben je er al uit of je ze gaat nemen?