lijst 'bekijk je berichten' niet volledig...?

Ik dacht het al vaker, maar nu valt het me echt op: ik maak altijd gebruik van de optie ‘bekijk je berichten’ (op de index-pagina rechtsboven de middelste van die drie opties), en ik zie nu dat er een aantal topics waar recentelijk nog gepost is (en die ik dus wel tegenkom als ik klik op ‘berichten sinds laatste bezoek’), en waar ik ook gepost heb, níét in de lijst met ‘bekijk je berichten’ verschijnt :? :think:



Ik ben er altijd vanuit gegaan dat die lijst gewoon volledig is, maar zijn er bepaalde topics (in bepaalde onderdelen van het forum of zo) die standaard niet in deze lijst terecht komen? en is daar een reden voor?



edit: even voorbeeld opgezocht: het topic ‘wat aan bij bruiloft’ in peuter en kleutervraagjes, waar ik wel degelijk gereageerd heb, staat níét in mijn lijst met ‘bekijk mijn berichten’…

niemand van het beheer die hier antwoord op weet??

Ik zie steeds meer topics die niet meer in mijn lijst voorkomen…deze staat er ook niet tussen…



Is er soms een maximum van aantal topics dat ie in die lijst kan opnemen?

misschien dat bepaalde subfora niet opgenomen worden, ik weet dat dat een instelling is in PHPBB (heb zelf ook een forum).

hmmm dat is het niet want bij mij staat dit topic wel in m’n eigen berichten.

Was mij ook opgevallen paar dgn geleden…

Er is inderdaad een maximum aangesteld normaal zouden juist de oudste berichten weggefilterd moeten worden.



Ik hoop dat het straks met de nieuwe software beter gaat.

@ruud wrote:

Er is inderdaad een maximum aangesteld normaal zouden juist de oudste berichten weggefilterd moeten worden.



Ik hoop dat het straks met de nieuwe software beter gaat.






Vind het ook erg vervelend… heb echt heul oude berichten die tevoorschijn komen en niet de nieuwe… jammer… :frowning:

Ik ga er echt vanuit dat het straks beter gaat en zal komende week kijken of we de sortering ieg aan kunnen passen. :thumbup:

@ruud wrote:

Ik ga er echt vanuit dat het straks beter gaat en zal komende week kijken of we de sortering ieg aan kunnen passen. :thumbup:






Dank…

he, per toeval kom ik dit topic weer tegen (want het staat niet meer in mijn lijst :angel: ).



Fai: je kunt eventueel de zoekfunctie gebruiken, enkel bij gebruikernaam je eigen naam invullen, dan krijg je een wel volledige lijst. En dan dient die zoekfunctie ook nog ergens voor :mrgreen: :wink:

@fiep klophout wrote:

En dan dient die zoekfunctie ook nog ergens voor :mrgreen: :wink:








Toppie… ik had de zoekfunctie namelijk al compleet afgeschreven…

:silenced:

@faizaa wrote:

@ruud wrote:
Er is inderdaad een maximum aangesteld normaal zouden juist de oudste berichten weggefilterd moeten worden.



Ik hoop dat het straks met de nieuwe software beter gaat.






Vind het ook erg vervelend… heb echt heul oude berichten die tevoorschijn komen en niet de nieuwe… jammer… :frowning:


grappig, ben hierdoor eens bij de oudste berichten gaan kijken (de aller oudste pagina’s die ie aangeeft, zijn allemaal ‘leeg’…), en kwam zo opeens weer in allemaal oude discussies met als grote aanwezige Karin. Haar afscheid is toch een van de grootste gemissen van kok! :angel:

Karin “wilders” Karin?

Och… het was een scheet… aparte ideetjes… maar toch… :shifty:

ach aparte mensen kom je overal en altijd tegen

net als irl

zou ook wat saai zijn als iedereen gelijk is :slight_smile:

@hedwich wrote:

ach aparte mensen kom je overal en altijd tegen

net als irl

zou ook wat saai zijn als iedereen gelijk is :slight_smile:




Oh maar daar heb ik het ook niet over… :wink:

Zou doodsaai zijn…

Buiten dat was het unne aparte :angel: … en kon ze erg fanatiek discussieren… Maar ey… dat zullen er vast ook velen van mij denken… :wink:

jij?

nee toch :o :mrgreen:

@faizaa wrote:

. Maar ey… dat zullen er vast ook velen van mij denken… :wink:




nee, bij jou denkt iedereen aan poepen tijdens de bevalling en aan seks.





Houw te tog :inlove:

Ook unne aparte… :wink:



Maar ben ook een scheeeeet hoor… :angel:

En ik had toch stiekem een reuze zwak voor Karin… kon er niks aan doen… :shifty:

@faizaa wrote:

Ook unne aparte… :wink:



Maar ben ook een scheeeeet hoor… :angel:

En ik had toch stiekem een reuze zwak voor Karin… kon er niks aan doen… :shifty:




ik ook. Ik lees in alle discussies wel weer de enorme irritatie die van haar antwoorden kreeg, maar ik hield toch van haar :inlove:

Yep…





zitten we nou te zwijmelen over ons Karin :inlove: