Lijk Wekerom

(omroep Gelderland)

Lijk in Wekerom vermoedelijk man

WEKEROM - De politie heeft zaterdag aan het eind van de middag het onderzoek naar een stoffelijk overschot in de bossen bij Wekerom afgerond. Het is nog niet duidelijk om wie het gaat; wel gaat de politie er vanuit dat het een volwassen man is. Het terrein was de hele dag afgesloten. Bij het onderzoek in Wekerom waren ook een antropoloog en een archeoloog betrokken.



Het lijk werd vrijdagmiddag gevonden op het terrein van zorginstelling 's Heeren Loo. Het is nog niet duidelijk hoe lang het lijk op deze plaats heeft gelegen, hoe het daar terecht is gekomen en hoe de man is gestorven.





Verder onderzoek naar de identiteit zal worden verricht door het Nederlands Forensisch Instituut in Den Haag.







-Gatver en daar loop ik dus elke werkdag met mijn groep door het bos… vind het maar een raar/eng idee, dat ik daar heel dichtbij gelopen heb, en het dus ook had kunnen vinden. Hoe vaak ik al wel met de jongens van het pad ben afgegaan, om door het lastiger/interresanter voor ze te maken…

Ieuw wat een naar idee…

antropoloog en archeoloog suggereren dat het om een lichaam gaat wat er al vele jaren ligt? Wat raar lijkt me dat, als je daar idd steeds langskomt.