Ligt het aan mij, wordt ik oud?

Ik heb De wereld van K3 opstaan voor Amy. Die kijkt er vaak met een schuin oog naar als ze aan het spelen is. Daarna gaat de tv braaf uit.



Maar er zijn 3 meiden te gast en die treden daar ook op. Leuk liedje hoor, leuk wijsje, maar de dames hebben korte strakke truitjes aan en hele korte hotpants.



Ze maken bewegingen op de muziek die je normaliter meer zou bewaren voor een 18+ programma…Overigens niet het hele liedje. Daar achter staan de kids vrolijk mee te dansen in de leeftijd van 2 tot 7 (gokje)



Wordt ik nu echt zo oud dat ik het niet echt vind kunnen voor kleine meisjes? :oops:

Je bent al oud :angel: :mrgreen:



Nee hoor, ik verbaas me er afentoe ook over hoe de “jeugd van tegenwoordig” zich kleedt en gedraagt.

ik vind dit ook niet normaal,

En zo oud ben ik echt niet (tenminste als je 29 niet oud vind)

Ik heb het niet gezien en stoor me er denk ik ook niet aan.

Maar ik haal wel regelmatig mijn wenkbrauwen op bij de teksten van K3; die vind ik niet echt 2-7 jr :eh: tenmiste er zitten echt rare teksten bij vind ik.

Ja heb je weleens goed naar sommige teksten van K-3 geluisterd,vind ik ook niet echt voor jonge kids bedoelt.



Ik persoonlijk vind het best wel te sexy en bloot tegenwoordig,maar goed dat is mijn mening ben vast ook te oud :mrgreen:

@knollie1 wrote:

ik vind dit ook niet normaal,

En zo oud ben ik echt niet (tenminste als je 29 niet oud vind)




hier sluit ik me bij aan, hoewel ik 25 ben

ik ben van 1986, maar vind het ook niet normaal



Zelfde als dat er heel wat meisjes op mijn werk naar nick en simon en jan smit luisteren, nou af en toe die teksten :oops: En dan zitten ze hard mee te zingen :lol:



K3 zijn ze bij mij al weer te oud voor, ’ Das voor beeeeebiesssss’ krijg ik te horen als ik voorstel om eens K3 op te zetten :lol:



maar nu luister ik die muziek zelf ook graag, dus bijna elke dag als ik er ben staat er een cd op, soms door de kids zelf meegebracht

Ik heb het ook gezien en ik zat ook zo :shock:



En dan ook nog precies op dat gedeelte inzoomen :eh: Vond het erg overdreven :naughty:



Oh ja, en ik ben 28 dus echt niet oud. Of toch wel :think:

Nou ik dacht dus vanochtend hetzelfde toen ik het op zag staan, alleen al om met die kleding in een kinderprogramma te gaan staan! En dan vinden ze het gek dat die meiden tegenwoordig steeds vroeger volwassen zijn!



Maar als je ook kijkt wat er voor die kleine meiden tegenwoordig aan kleding in de winkel hangt, ik zou er soms niet eens mee gaan lopen! Ik wilde voor de dochter van mijn vriendin een leuk truitje voor haar verjaardag kopen, nou hebben ze hier op het winkelcentrum niet veel keus aan winkels maar in maatje 98 hangen er dan gewoon van die sexy off shoulder truitjes tussen, voor peuters :shock: . (Ik heb trouwens een meisje op de pufclub gehad met een nichtje van 7 die alleen maar stringetjes wilde dragen :wall: ).

Een meiske van 7 die alleen maar stringetjes wil dragen :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

OH MY GOD! 7 jaar en stringetjes???



En inderdaad…precies inzoomen op “dat” gedeelte ja…

En K3 heeft soms ook wel teksten die iets te volwassen zijn voor kleine meisjes, maar die ogen tenminste nog kinderachtig :mrgreen:

Hmmm de rode gedeeltes zijn niet echt kinderachtig :wink:



Hittegolf in de stad

Jongens en meisjes dansen door de straten

Lekker uitgelaten


Ik wil jou jij wil mij

Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden

Jij mag me verslinden



Doe het heel zachtjes

Geen kreetjes en geen lachjes


Heel zachtjes

Het wordt een leuke zomer

Lieve mooie dromen



Refrein:

Heyoh

Heyah mama niyehoh

Heyah mama hiyehoh

Hehe hehehe hehe he



Refrein:

Heyoh

Heyah mama niyehoh

Heyah mama hiyehoh

Hehe hehehe hehe he




Hittegolf in m`n hart

Laat mij vanavond naar je kamer komen

In duizend hete dromen



Ik wil jou jij wil mij

Slaap nu maar zacht en laat je ramen open

Ik kom er aangeslopen




Doe het heel zachtjes

Geen kreetjes en geen lachjes

Heel zachtjes

Het wordt een leuke zomer

Lieve mooi dromer



Refrein:

Heyoh

Heyah mama niyehoh

Heyah mama hiyehoh

Hehe hehehe hehe he



Refrein:

Heyoh

Heyah mama niyehoh

Heyah mama hiyehoh

Hehe hehehe hehe he

Ja, dat laatste liedje idd! Ik hoorde het laatst en toen viel bij mij ook het kwartje. Ik dacht wat zingen ze nou eigenlijk?!



Over de kleding kan ik me niet echt druk maken, de bewegingen die vind ik wel weer storend. Zo stonden wij toch ook niet te dansen op kinderen voor kinderen?! :shock:

nee idd



aan die tekst moest ik ook gelijk denken!

hahaha ik heb me er niet heel erg aan gestoord hoor…

maar idd de tektsten zijn af en toe iets te…maar goed ws hoort dat bij deze generatie???

en de kinderen hebben het niet zo snel door wat er eigenlijk gezongen wordt…









maar een meisje van 7 die alleen string wilt dragen :shock: ( hebben ze dat dan al in die maten???)

sorry hoor maar wie is de baas en koopt de kleding van dit meisje???

Dat liedje van K3 is het eerste liedje wat van hun uitgebracht is en het was niet voor kinderen bedoeld destijds. Die hebben het opgepikt en de volwassenen vonden het niet leuk. Liedje wordt trouwens nog wel vaak gespeeld bij De wereld is mooi.



Tja en dat kind met die stringetjes, ik ken ze verder niet natuurlijk, maar zij vertelde mij dat…

@Tante Soesa wrote:

Dat liedje van K3 is het eerste liedje wat van hun uitgebracht is en het was niet voor kinderen bedoeld destijds. Die hebben het opgepikt en de volwassenen vonden het niet leuk. Liedje wordt trouwens nog wel vaak gespeeld bij De wereld is mooi.




Dat klopt idd, K3 was in eerste instantie bedoeld voor de tieners/volwassenen. Maar het is aangeslagen bij de kinderen!

HAHAHAHA Marieke, die kinderen hebben dat niet echt door.

Wij wel hihihi als je die tekst leest is het eigenlijk wel te… :silenced:

Maar als ouder stoor je je inderdaad aan bepaalde dingen dat je denk, nou ja kan dat wel?



Maar het klinkt gek als volwassene zou ik hun plaatjes niet gauw kopen, maar toendietijd was sharon 2 1/2 en stond er gigantisch op te dansen!

Nou er zijn wel meer liedjes van hun met dubieuze teksten…dus dat lijkt me niet de enige reden.

Ja nou, want wat dachten jullie van “Hokus Pokus, iedereen kan toveren”?



Ik citeer:

“En iedereen heeft To verkracht…”



Arme To. :snooty: